Gå til innhold

Ekstreeemt kvalm... :oS


*Babyønske*

Anbefalte innlegg

Noen flere som har det sånn?

 

Har prøvd sea band men det virker ikke som det hjelper...

 

Veldig ubehagelig dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har vært kvalm hver dag, hele dagen i over 5-6 uker nå, Det er helt grusomt. Prøv riskaker, det funker for meg :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slitt med det samme. Fikk beskjed av lege om å prøve Postafen (reisesyketabletter, reseptfritt). Helt fantastisk! Virket på meg med en gang. Og jeg var plaget med ekstrem kvalme, spydde hele dagen og var allerede blitt dehydrert. Verdt et forsøk å prøve dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt redd tabletter jeg...Sikker på at det ikke påvirker barnet på noen måte??

 

Er verfall nesten ikke levelig dette her...helt utslitt av å henge over toalettet hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen sa det var helt trygt. Blir også brukt mye på sykehus når gravide blir innlagt med dehydrering forårsaket av svangerskapskvalme, har en mor som jobber med det. Jeg kastet opp en hel uke før jeg endelig prøvde postafen, så vet at det er en grusom tilstand. Men snakk med legen din om du er usikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde postafen når eg var gravid med nr.2. Tok 2 tbl og sov i 2 døgn etterpå... så var liksom ikkje noko alternativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. Jeg var kvalm fra uke 4 til og med uke 8, dvs jeg kastet opp alle mine måltid. Ble sykemeldt og fikk beskjed fra legen om å dra hjem til foreldrene mine eller til en annen plass enn der jeg var kvalm (dvs hjemmefra) Dro så hjem til mine foreldre og har nesten ikke kastet opp siden, er nå snart i uke 10:)

 

Prøv også med ingefærte om morgenen før dere spiser noe, også to tabletter ingefærrot til hvert måltid. (Kan kjøpes på helsekost, bare spør i butikken) Jeg har prøvd dette og vet ikke hvilket råd som fungerte, men fungerte gjorde det i alle fall for meg:) Har nå god matlyst, mye energi og trives godt med min lille mage:)

 

Håper dette fungerer for dere også:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar... Får bare krysse fingrene for at det går over...Har prøvd prostafen i dag og føler det hjelper litt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...