Gå til innhold

Noen som har lyst til å se litt på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen kan se kjønnet på den lille i magen. Hadde vært artig å se hva dere får opp. Magefølelsen sier gutt, mens når jeg prøver å spå meg selv så får jeg opp jente.

Forrige svangerskap fikk jeg opp gutt, noe som viste seg å stemme. Men denne gangen er magefølelsen og det jeg får opp forskjellig.

Kan evt prøve å se tilbake:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt.. Ser at det ikke er så stor aktivitet her. Da jeg spådde litt her inne sist var det mange her som spådde, fomle, aurora og stratosen bl.a. Er ingen av de her lenger? Hvem spår her inne nå? Håper iallefall det er noen flinke spådamer her som vil svare meg.

Har forresten termin i slutten av mai:)

Skrevet

hei mamalari! Gå inn på chaten, der er de fleste som spår hver kveld, di har en stjerne foran nicket sitt! Det må du også få deg, så treffsikker som du var da du spådde meg i sist svangerskap.

Skrevet

Hmm.. Ikke for å blande meg inn, men det står at det er ingen på chatten hos meg :(

Hadde vært så morro å fått svar fra de som kan å spå! Er skikkelig nysjerrig på hva de ser.

Skrevet

takk for svar bekks&bebis:) så det er på chatten spåingen foregår nå.

Godt å høre at det jeg fikk opp stemte bra da jeg spådde deg.

Jeanettem jeg kan prøve å se på deg. Men er en stund siden jeg har spådd her inne da. Litt usikker på meg selv, har vært inne i en veldig dårlig periode med lite energi. Derfor har jeg ikke spådd på en stund. Men kan jo se hva jeg får opp nå. Hva lurer du på da?

Skrevet

jeg trur det er jente:)

får du opp om jeg kan være gravid?

Skrevet

Kan spå deg jeg,men da trenger jeg fødsel dato din,. Er her fram til 24.00 ikveld. Tenkt å spå folk ikvleld,men det er ingen på chatten..

Skrevet

kokosbolla.,.,

Har akkaurt spådd deg jeg...

Klem

Skrevet

Kokkosbolla jeg får opp at du vil bli gravid i løpet av dette året. Det kan være en mulighet for at du allerede er gravid. Får opp et sommerbarn på deg, en gutt:)

Skrevet

Tusen takk tussimor hvis du orker å ta en titt:)

Jeg er født 19.november 1987

Skrevet

Du får en liten prins.. En liten gutt ja ,som får pappas øyner.. Hehe..

Du får også ei jente tett ,altså en gutt først, så ei jente innen 1,5 år etter at gutten din blir født,,

Klem

Skrevet

tusen takk tussimor=)

Blir spennende å se hva det blir. Er jo ikke så lett å spå seg selv. Men ser ut som jeg bør stole på magefølelsen da. Kommer med tilbakemelding når jeg får vite kjønn. Er veldig glad i barn, og ønsker meg fler, så spennende at du ser en til kort tid etter denne.

Hvis du vil så kan jeg se på deg. Men har litt vanskeligheter med å stole på meg selv for tiden. Har hatt litt lite energi det siste året, og derfor ikke spådd så mye.

Skrevet

Tror du får gutt,jente gutt. Ikke alle på en gang da;)

Hadde du en gutt fra før? får opp at det er jente i magen din nå:)

Lyst å se på meg en dag? vist du har tid ork?

Skrevet

Det stemmer, jeg har en gutt i fra før. Artig at du får opp jente. Er det jeg får opp på meg selv også, men så er det magefølelsen som sier noe annet. Blir spennende og se hvem av dere som har rett. Og om jeg skal stole på magefølelsen, eller min egen spådom. Koslelig blir det uansett om det er gutt eller jente. Men er jo så nysgjerrig.

Tusen takk for at du tok deg tid

Jeg kan se på deg. Hva er det du vil vite?

Skrevet

heisann

fikk opp gutt jeg... tror du får gutt gutt jente...

bilr spennede å se :) Når er termin??

kan du se når jeg blir grvid + kjønn? evt hvor mange jeg får..totalt

03.11.83 hvis d trenger f.dato

Skrevet

Ja det blir spennede å se:)

Når har du termin?

Hva jeg lurer på..hmm. Når føder jeg i forhold til termin,2501. Er dette siste el blir det flere på oss?min dato er 300482.

Takk

Skrevet

får opp gutt på deg her jeg.Masse lykke til videre i svangerskapet ditt.

Skrevet

-☆-82- fikk med engang opp tallet 21 på deg, så tror du vil føde den 21.jan. Litt før termin. Får opp tre barn på deg to jenter og en gutt. Ser ut som det er gutt du venter nå

Skrevet

Tusen takk for svar adine_håper. Har foreløpig termin 24.mai.

Får opp en gutt på deg. Føler du blir gravid i slutten av dette året. Rundt nov/des:) 3 barn kommer opp på deg. to gutter og ei jente:)

Skrevet

tusen takk for alle svar. Blir spennende og se hva det blir. Kommer med tilbakemelding så fort jeg vet. Får nok ikke noe svar før tidligst i desember da:)

Skrevet

Mamalari lyst til å se på meg også?

vi holder på og vurdere 3 mann,men er usikker,har en på 2,5år og en på 1,5 år.Hektisk men helt greit nok.

Når får du opp svangerskap på meg og gjerne kjønn?

ser du noen om en arv?venter på en skjønner du.

f. 28.4.82

Skrevet

Får opp at du vil bli gravid i 2010, kan se ut begynnelsen av høsten. Rundt august. Føler at det vil komme ei jente til slutt.

Føler arven vil komme like over nyåret. Mulig rundt jan/feb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...