Poizki Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Hei! Harila bilforhandlere kjører tilbud på Izi Sleep stolene nå i oktober, kampanjepris er 1695,- Vært på nettsiden og sett, og det ser jo ut som praktiske seter, men det sto lite om hvordan setet festes i bil.. Også er det jo alltids kjekt med erfaringer fra noen som faktisk eier et slikt sete, om det fungerer bra i hverdagen? Skal ikke brukes før i mars, men et godt tilbud er jo alltid verdt å få med seg Håper noen kan svare meg! =)
Brura76 Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Vi kjøpte dette sete, synes det var så fint med ryggen som kunne legges ned. Men setet var tungvint å bruke (tar tid å feste det) og setet var tungt. Altså ikke "bare, bare" å drasse med seg. Vi fikk til slutt nok og kjøpte et Maxi Cosi sete. Mye enklere å bruke! Men det var jo vår erfaring da:-)
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 finnes jo base til dette setet også. jeg har vurdert setet selv men da vi ikke har isofix fester så måtte jeg slå det fra meg. syns setet virker greit, men det er som hun over her nevner tungt! jeg har endt opp med å drøye sete kjøpet litt til for å se om neste års modell blir anderledes, dvs lettere. hvis ikke har jeg bestemt meg for acta graco sitt med base.
hope84 Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 hei, vi vurderer også dette setet, kunne du gi meg nettadressen så jeg kan lese litt?
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Har faktisk bestilt ikke mindre enn tre bilstoler fra BeSafe i dag. To Izi Sleep til tvillingene og en Izi up? til storebror. Vi fikk Endel rabatt, siden vi kjøpte tre da, kom vel på 3800 eller noe. Kjøpte de på bilextra. Orginalprisen der var 1399 på Izi sleepen, det v ar det billigste jeg kunne finne. Et lite tips bare
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Vi hadde dette settet til vår første da var det helt nytt på markede. og hadde ikke isofix det savnet jeg litt. Vår jente sov veldig urolig og jeg var utrolig glad for at man kunne legge henne ned uten å ta henne ut av bilstolen når vi kom hjem eller til folk. skal du bruke den på vogn er det enda viktigere at ungen kan legges ned. for ellers er det for mye belastning på ryggen. det er sant at det er litt tyngre men vi kunn etil gjengjeld bruke det lenger enn mine venninner med mindre og lettere seter. svært praktisk da vi reiste mye med fly og ikke like slitsomt å ta med som det neste store setet. og feste sikkerhetsbeltet er ikke vanskeligere eller mer komplisert enn andre bilstoler, men denne gangen blir det isofix. nå får jeg to og savner en vogn hvor jeg kan ha to izi sleep, for det er utrolig praktisk når man skal svipptur her og der. så må nok gå over til et annet merke dessverre. forøvrig 1695 høres ut som en grei pris men ikke kjempebillig med mindre det er med isofixen da er det bare løp og kjøp for den koster over 100 i seg selv tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå