Bromelia Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Er det noen regler for når men kan/ikke kan fly i svangerskapet? Jeg skal på helgetur til madrid når jeg er 27 uker på vei. Det er ikke sånn at flyselskapet kan nekte meg det, eller noe sånnt?
Mamalari Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Det er forskjellig fra flyselskap til flyselskap. Noen har en regel på uke 28, mens andre har en senere grense. På flyselskapet sin hjemmeside pleier det å stå regler rundt dette. Har ikke sett at noe flyselskap som har en lavere grense enn uke 28, så hvis du er i uke 27 burde det ikke være noe problem. Kan hende du må ha med en legeerklæring, men det vil du få hos legen så lenge du ikke har hatt noen komplikasjoner=) Reiste selv til utlandet i uke 32/33. Hadde ikke noe problem med å komme med flyet. Flyselskapet jeg reiste med da hadde en grense på uke 35.
It's all about me Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Har ennå ikke sett et flyselskap som har annen grense enn en mnd før termin for utenlands flygning. Men du finner det på selskapets hjemmeside.
Trine & co Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har jobbet i reisebyrå, og dersom du har bare 1 i magen har de fleste en grense på 36 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå