Sola82-håpefull-igjen:-) Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Da viser det seg at jeg venter ei liten jente igjen. Jeg er så glad for at min datter skal få oppleve og ha en søster. Det er noe jeg alltid har ønsket meg, og jeg har hørt at det kan være veldig spesielle bånd. Og så er det jo så kjekt at de blir så tette. Noen med erfaring?? Stor sjanse for at de blir venner?... eller blir det bare krangling??
lilleta Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har ikke barn selv enda, men min beste venninne har to tette jenter med 15 mnd mellom seg. De har stor glede av hverandre, og den eldste syns det er heeelt greit at de behandles likt. Hun passer veldig på lillesøsteren sin, og de leker masse sammen. Det blir vel naturlig nok litt krangling mellom dem også, men mest kos tror jeg:) Kan kanskje bli litt tøft det første året, men deretter er det aller mest kos:) Selv venter jeg tvillinger, og gleder meg villt!!!
Sola82-håpefull-igjen:-) Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2009 Takk for svar :-) Ja, jeg tror også at de får glede av hverandre. Så utrolig spennende med tvillinger....gratulerer!!!!!!!!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Hei! Jeg har to gutter med 20mnd mellom,skal være erlig å si at det er i perioder stritt,men jeg ser å at de har MASSE glede av hverandre....nå er dem blitt 4,5 og snart 3 så nå hjelper det veldig å dem leker og koser seg masse,men klart en del "krig" blir det å.Men det er jo sikkert forskjell på jenter å gutter å;-) Lykke til og gratulerer.
Tremo Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Har to jenter med 24 mnd mellomrom. Og ja, det er slitsomt med en baby og en toåring, og å som de er blitt 3 og 5 så krangler de en del. Men, mesteparten av tiden så leker de veldig fint sammen, og de har masse glede av hverandre
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Bare å glede seg,jentene dine får stor glede av hverandre:-) Har selv gutt og jente med 21 mnd mellomrom og aldri opplevd sjalusi når de var små og de har vært som erteris til nå... Litt søskenkrangling er det jo til tider men de leker ofte sammen enda,de er nå 6-8 år. Lykke til!
Snødronningen Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Får snart erfaring. Har 2 store jenter på 8 og 11 samt lillebror på 13 mnd. Vi venter en sannsynlig ny gutt (ikke planlagt for å si det slik). Det blir 18 mnd mellom de 2 minste, grøss og gru. Har fått tips om tvillingvogn når de er så tette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå