solei Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Hvem var det som tok forbikjøringen? Grusomt for de som gjorde det. En tenker ikke alltid på hva som kan skje. Kan tro jeg kommer til å passe på neste gang vi er på ferie. Det blir lett noen forbikjøringer...ofte helt unødvendige. Stakkars involverte.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Er det så nøye!!?? Det var tre som omkom her, kven som gjorde kva spiller ingen rolle....... ps.har blitt sagt på nyhetene eller så las eg det i ein av artikkelane, leit litt så finner du det nok.....beklager men det er ikkje noko som betyr noko for hvermannsen, tre menneseker mista livet, ei jente blei foreldrelaus og foreldre mista gutten sin, storesøster mista lillebroen sin.......
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Helt forferdelig.. De gjenlevende må ha det helt forferdelig..
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Det var stasjonsvognen som tok forbikjøringen...det var i den bilde det ekteparet som døde satt.. Forferdelig tragisk...jeg bor i flekkefjord så merker det godt siden det hendte her i byen.. Har vært mange dødsulykker på den strekningen der..
solei Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2009 Klart det ikke betyr hvem som kjørte så lenge det var ett uhell! Men det var flere som utifra bildet mente det måtte være den hvite gamle bilen. Og det blir feil å dømme noen utifra alder og bil! Og har du nedenfor rett så var det den andre bilen der de voksne omkom. Var overhodet ikke meningen å dømme noen!
skyblue Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Forbikjøring er farlig!!! Og du kan ikke stole på noen i trafikken. Her er gata i sorg, våre nydlige naboer mistet sin livsglade herlige nevø =(
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg bor ikke langt i fra der det skjedde og hørte sykebilene ++ og helikopterene flyger over her... Her helt grusomt å sitte å høre på ( Mine tanker går til begge familiene som har mistet sin kjære Hvem som tok forbikjøringen er ikke noe å tenke på....!!!!
LizzyG Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg synes veldig synd på alle som er berørte, men jeg klarer ikke å tenke at hvem som tok forbikjøringen ikke er noe å tenke på. Jeg synes faktisk det er noe å tenke på, fordi man setter mange andre i fare, og i dette tilfellet så krevde det livet til en uskyldig 5 år gammel gutt som ble offer for en voksens uansvarlige kjøring.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Vist det er så viktig å vite hvem som tok forbikjøringen så var det stasjonsvogna fra bergen, der begge foreldrene omkom og ei jente på 12 mistet foreldrene sine... Derfor syns jeg det er ikke noe å tenke på.. tenk på jenta på 12 år som komme til å sitte å tenke på at det var foreldrene hennes skyld, er det noe bedre??? Selvfølgelig er forbikjøring uforsvarlig og setter liv i fare. Og syns det er kjempe trist for foreldrene og søsteren som har mistet lille sønnen/lillebror. Men akuratt i denne situasjonen syns jeg vi må tenke litt begge veier.. eller??
Minnie Mom Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 Blir helt kvalm når jeg tenker på denne ulykken. Er så tragisk, det synes vi jo alle. Merker at jeg nesten ikke har lyst til å sette meg i en bil igjen noen gang, selv om jeg selvfølgelig gjør det.. Aner ikke hva jeg hadde gjort hvis dette hadde rammet oss. Hvordan lever man videre? Hvordan takler en 12 åring å vokse opp uten foreldrene? Håper hun har annen familie som støtter henne og tar henne til seg. Hvordan skal man leve videre etter å ha mistet sin gutt, jeg har en gutt på 4 år selv og jeg klarer ikke å forestille meg hvordan det er mulig. Selv om man bare må.. Varme tanker til alle de involverte.
hinkelpinkelstinkel Skrevet 5. oktober 2009 #11 Skrevet 5. oktober 2009 Enig med deg LizzyG. Å kjøre uforsvarlig er faktisk straffbart. Her krevde det livet til en skjønn liten gutt. En familie har blitt frarøvet det mest verdifulle de har. Føreren som var skyld i ulykken er død, Det må da likevel være lov å si at her var det han som gjorde en grov,fatal feil. Og helt generelt, vil jeg si at jeg blir KRAFTIG irretert på folk som tar unødvendige og farlige forbikjøringer i trafikken. Er faktisk ikke bare ens eget liv man setter i fare
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. oktober 2009 #12 Skrevet 5. oktober 2009 Tanken slo også meg hvem sin feil dette var for å være ærlig.. Men nå er jo føreren død, og det er jo helt forferdelig at en 12 år gammel jente har mista begge foreldrene sine:( Og denne 5 år gamle gutten.. Bor selv i Flekkefjord, og det er jo bare helt grusomt at noe sånt skjer, men desverre har det vært en del dødsulykker på den strekningen. Gå inn på avisenagder.no hvis dere vil lese i lokal-avisen vår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå