Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 -flislagt på kjøkkenet og i boden - bygget 43 kvm terasse og laget plen - plater på loftet og i rommene i veggene på soverrommene så vi kan krype der... - og garderobeskap i gangen huset er bare 3 år gammelt og er halvpart av tomannsbolig
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Ikke sikkert det har økt noe. Vi har pusset opp hele huset untatt badet og det har kun økt med 10 000 kr.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Det dere har gjort er ikke av de tingene som får verdien til å stige mye på et hus. Jeg vil tippe maks 100 000kr, men jeg tror nok verdiøkningen er mindre dessverre. Men hvis dere er fornøyde med huset er det jo det som teller!! Dere har jo gjort en god jobb
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Vi takstet nettopp leiligheten vår, som var verdt 775 000 da vi kjøpte for 3 år siden. Etter det har vi totalrenovert badet hvor ALT er nytt, nytt kjøkken, nytt gulv i alle rom utenom det ene soverommet, fliselagt skogangen, malt og bygget terasse på 40 kvadratmeter utenfor. Vår leilighet er nå takstet til 1,3 mill;)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Siden huset allerede var nytt vil jeg tro disse tingene gir veldig lite utslag på prisen. Men det kan jo gjøre det mer salgbart kanskje.
vi blir 4 :o) Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Det kommer helt ann på om dere skal selge eller bare refinansiere huset! Ved salg kan man tjene mye på det, men ved refinansiering tror jeg ikke dere har fått til den store verdiøkningen.. Vi har kjøpt og solgt 5 ganger nå, på 5 år, og har aldri pusset opp de store rommene.. bare maling, fliser og styling av boligen. De er rart hva freshe møbler gjør med boligen og ikke minst prisen! Har ved hvert salg tjent mellom 300-700.000, og det utelukkende med "små-pirk"-oppussing! man kan tjene mye penger på å holde på slik vi har gjort, men det er slitsomt også.. Etter at vi fikk barn har vi ike fått holdt på sånn, men har stor planer om 30 år igjen ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå