Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 er spørsmålene man finner på teoritentamen.no veldig like til de man får på den ordentlige teoriprøven? er det noe hjelp i å trene på teoritentamen.no, eller er spm helt annerledes?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Teoritentamen.no er den offisielle tentamenen for teoriprøven (det er de samme personene som står bak den som prøven du får på trafikkstasjonen). Det jobbes også kontinuerlig for å forbedre prøven. Mange synes at den virkelige prøven er litt vanskeligere, så det lønner seg å stå med god margin noen ganger på tentamenen for å være sikker (så sikker som man kan få blitt hvertfall). Uansett så er det å jobbe med oppgaver noe av det mest effektive for mange, så det hjelper absolutt.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Prove.no er også en grei side. Her er prøven i utgangspunktet gratis, men du kan kjøpe flere spørsmål. Vil imidlertid likevel anbefale å ta prøven på teoritentamen.no i tillegg, da denne som nevnt over er den offisielle prøven, og dermed mest lik prøven på trafikkstasjonen.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 på prove.no var jeg inne og testet meg og leste i noen dager før prøven. Leste nesten ikke noe i boka bare på nettet og besto på første forsøk.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Ok. Når jeg tar prøven på teoritentamen.no så står jeg og har som regel 2-4 feil.. prøver meg en del ganger til og leser litt mer i boken da, så satser jeg på at jeg greier det. Det er så kjedelig å måtte vente i 14 dager til, om man ikke står på første forsøk. HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Har du 2-4 feil vil jeg tro du er godt nok forberedt til å klare prøven ja. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå