Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 jeg valgte hormonspiral pga den varer i 5 år og jeg er stor bløder under mens til vanlig(hormon spiralen blør man lite med) og det at en ikke trenger å huske å ta noen tabl eller bytte noe på 5 år er strålende fornøyd
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 anbefaler ikke p-sprøyte hvis du ikke vet 100% sikkert at du ikke skal ha flere barn. Jeg begynte med p-sprøyte i 2002.... først nå i 2009 ble jeg gravid, brukte den sprøyta i ca 1 år. Slet med å få eggeløsning i mange år. I tillegg var det virkelig en utfordring ifht humøret.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg tror dette handler mye om hvordan kroppen DIN er. Selv er jeg nå gravid pga et "uhell". Sluttet med p-sprøyte i mars pga at jeg hadde hørt at det tok så lang tid å få igjen "rytmen" når man hadde godt på det. Vi hadde tenkt til å begynne å prøve om et års tid, så tenkte jeg skulle vente til mensen kom tilbake (blødde ikke mens jeg gikk på p-sprøyte) og heller begynne på p-piller. Fikk ikke igjen mensen, men ble etterhvert svært plaget av kvalme. I juli tok jeg en test og etter ul hos legen kunne vi konstantere at jeg var tre måneder på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå