Gå til innhold

Hvilken heldress i ull anbefaler du? (samme som småtroll) :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad i reflex sin. Den koster 399kr og selges hvertfall på barnas hus :)

Skrevet

guttebaby09:

Når jeg gikk inn på de linkene, kom jeg bare på hovedsiden til nøstebarn. Hva heter disse dressene, så kan jeg kanskje gå rundt, og finne de på den måten?:)

Skrevet

den første linken var ullfleecedress, bildet av ei jente med rosa dress og rosa lue, den er litt tykkere

den andre er en litt tynnere en i ullfrotte, bildet av en gutt med grå dress og ei jente med lilla dress..

Jeg digger nøstebarn! Har masse klær fra der, til meg selv også.. og de varer leeeenge.. Om man vasker de rett! :-)

Skrevet

Anbefaler også ullfleecedressen!! :)

Skrevet

Kjøpte heil ulldress til jenta mi frå Krokofanten nå, gledar meg til å bruke den!! Kjøpte jakke og bukse også og ho er så god å varm med det på nå, er kjempe mega fornøgd!! er bare ein liten ulempe og det er at det er ganske så utsolgt dessverre og eg veit at det ikkje har blitt bestilt inn nytt til lageret..........men sjekk ut krokofanten.no så kan det hende at du finner ein som er passe til barnet ditt!!!

Skrevet

Lille Lam sin heldress er veldig fin for barn under 2 år! Vi har også todelt ribbestrikket ulltøy fra nøstebarn som er bra.

Skrevet

krokofanten - tynn og lett

Skrevet

Vi har også nøstebarn sin ulldress. Det var det eneste jenta brukte i barnehagen sist vinter:-)

Anbefales på det varmeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...