Gå til innhold

Tror jeg har mistet en av mine beste venninner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er forferdelig lei meg.

Hun har alltid sagt at vi kan snakke om alt, at jeg kan komme til henne med alt. Så jeg tok henne på ordet og prøvde å advare henne om ei jente som jeg vet driver med skuespill overfor flere personer, hun mobber de hun jobber sammen med og er rett og slett en av de verste personene jeg vet om. Jeg vet at min venninne ikke ser henne som dette, og jeg burde helt sikkert latt de finne ut av det selv, men denne dama er full av ljug. Så jeg sa til min venninne at hun måtte ikke tro på riktig alt det denne dama sier. Og mer skulle det ikke til før hun klikka i vinkel. Jeg visste at hun var hissig men at det var så ille hadde jeg ikke trodd. Siden det har vi ikke snakket sammen. Jeg sa det på en fin måte og prøvde å si at det finnes flere sider av en sak. Jeg beklaget også at hun ble opprørt, men poengterte også at hun ikke hadde noen rett til å bli sint på meg. Hun sa hun ikke var sint, men til å ikke være sint så oppførte hun seg veldig utrivelig..... Og jeg føler at hun har dumpa meg fullstendig. Dette er altså ei jeg har hatt tett kontakt med i de siste 2 årene, jeg har alltid stilt opp når hun har behøvd meg.

Jeg kan ikke la være å tenke at kanskje jeg tok feil av henne.... Og jeg vet ikke om jeg skal ta kontakt eller ikke. Jeg har bursdag denne måneden. Skal jeg vente og se om hun gidder å gratulere meg med dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom hun ikke tåler såpass av deg så er hun ikke verdt å samle på...la henne ta kontakt du

Skrevet

Ja det er egentlig det jeg tenker selv også. Samtidig så lurer jeg på hvordan jeg kunne ta så feil av henne. Og jeg syns det er forferdelig trist. Jeg har ikke kjempemange venner, så jeg syns dette er vanskelig...

Trådstarter.

Skrevet

har hatt det slik jeg også...droppa en barndomsvenninne...men om du ikke har mange venner kan du alltids få det vettu...verden er stor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...