Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Hva anbefaler dere? Og hva koster det?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Mener du Hvilken prevensjon jeg bruker?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Kondom bruker vi... Også hopper vi av i svingen sånn innimellom
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Kondom her også. Er meget betenkelig når det gjelder andre typer prevensjon. Folk stapper i seg hormoner i lange baner, bruker spiraler som må opereres ut hvis de begynner å vandre i systemet osv. Nei takk, takke meg til en god gammel kondom - eller helst en ny en!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 du er betenkt - ikke betenkelig håper jeg...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg bruker hormonspiral, er kjempefornlyd med det Kjenner ikke at den er der (med mindre jeg stikker fingrene godt opp i skjeden, da kan jeg kjenne såvidt det er trådene) og jeg vet jeg er trygg. Jeg har ikke hatt noen reaksjoner på hormonene eller slitt med smerter av noe slag. Jeg har hatt den i et år nå, og jeg stortrives med den. jeg betalte ikke noe for den, fikk den innsatt på 6 ukers kontrollen etter fødsel. Jeg vet ikke om det er slik for alle, men jeg tror nok jeg fikk den gratis fordi jeg holdt på å dø etter hastesnitt og kunne blitt alvorlig skadet hvis jeg ble gravid igjen fort etter første graviditet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå