Gå til innhold

Ny her på BIM


Harefrk1

Anbefalte innlegg

Hallo damer!

Fant ut at dette er tingen for at ventetiden skal gå enda litt fortere, samtidig som at det kan være morro å bli kjent med andre "februar mammaer" :o)

 

Jeg er fra Ålesund,snart 30 :( år! har en datter på sju år, og venter en liten prins i midten av februar.

 

Mitt første svangerskap var helt uten probemer, bortsett fra at jeg la på meg så det rommet... :) Hun ble tatt med keisersnitt grunnet seteleie, og jeg var på bena dagen etterpå... :)

 

Denne gangen derimot har vært en heeeelt annen opplevelse, kvalme, kløe og vondt i ryggen,reagerer på de fleste lukter, ingenting smaker så det skal rekken er uendelig... men premien til slutten er verdt det da :)

 

På grunn av disse plagene har jeg vært sykemeldt siden uke 14, og siden jeg jobber i barnehage er det vel heer tvilsomt at jeg kommer meg ut i arbeid før lillegutt entrer verden :o)

 

Håper å bli kjent med mange i ventetia :o)

 

Stor klem fra meg og magen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hallo:)

Velkommen hit!

 

Som du sikkert ser, så er det ikke allverden med aktivitet her på februarklubben enda, men det kommer seg nok etterhvert.

 

Jeg er også 30 år og har en gutt magen, har en fra før også, og han gleder seg til å bli storebror;)

 

Håper du får et mye bedre svangerskap videre, og at ventetiden går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...