Emilie05&Sofie07 Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Valget står mellom 61(59)kvm i andre evt tredje etasje, men mot plenen med stor balkong og kanskje litt utsikt, eller 80(77)kvm i første helt på bakken med markterrasse nærmere veien... Denne koster også 300tus mere, og det har vi egentlig ikke, men vi kan satse på at vi får det da summen skal innbetales (to år) ?
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Eg hadde gått for den i frøste etg, eller helst eit hus....... Ikkje lett å skulle investere i bolig
3småtroll♥ Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Hadde nok valgte 1.etasje jeg også. Større leilighet og mer uteområde, lettere med tanke på vogn eller annet som skal bæres inn osv...
vårmamma08 Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 bor nå i 2 etg, og jeg savner virkelig å kunne gå ut uten av vi måtte i den trappen hver gang... Men nå skal vi flytte i hus med hage ol....kommer jo til himmelen vi.
vårmamma08 Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 det positive med å bo i 2 etg er mindre innsyn
Gjest mphs Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Om dette er en leilighet dere ikke får før om to år ville jeg heller spart penger i to år og kjøpt noe annet.
Emilie05&Sofie07 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2009 ?? kjøpt noe annet om to år? Dette er et område vi vil bo i, og her er det fullt av eneboliger som vi ikke kommer til å ha råd til på lenge. Huset som skal bygges er flott, med flott beligenhet og vi vil gjerne kjøpe en leilighet der... Dessuten er det jo smart investering å kjøpe en leilighet som er litt mindre enn det vi absolutt ønsker (er førstegangs...) forstod ikke helt den kommentaren...
Gjest mphs Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Tenker at om dere ikke får denne leiligheten før om to år er det mye som kan skje i økonomien deres på den tiden og da er det dumt å være bundet økonomisk til denne leiligheten. Vi leide og sparte opp til en god egenandel og gikk rett på ett stort rekkehus, men vi er jo forskjellige. Gjør det som passer dere best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå