Lillegull2008&2010 Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Går inn i uke 14 nå og da står det her på BIM at jeg skal kunne kjenne livmora godt når, spesielt hvis jeg ligger på ryggen. Hmm, jeg kan ikke si at jeg kjenner noe jeg.. og jeg er veldig slank så skal ikke ha behov for å lete så dypt nedi der.. Kjenner dere den? Kan være at jeg kjenner den, bare at jeg ikke vet det har da vært igjennom dette en gang før, og da vet jeg at jeg kjente den...
mamman til Jonathan + spire Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg kjente den rundt uke 14 og da kjente jeg den veldig godt. Men tipper det er som alt annet at det er individuellt og sikker vanskeligere kjenne for noen enn for andre.. Forrige svangerskap klarte jeg ikke å kjenne den før uke 16-18... Så den er sikkert der...kanskje bare vanskeligere å kjenne denne gang enn forrige;o)
Lillegull2008&2010 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2009 forhåpentligvis er den der men siden jeg først ikke kjente noe, ble jeg nervøs og da er det sikkert ikke rette tidspunktet for å lete! Samboer mente jeg var hardere nederst i magen enn på resten, så det er vell som det skal Rart hvor overnervøs man kan bli av et svangerskap! men noe veldig tydelig er det ikke isåfall! Selve magen er da stor, så må nå være noe på gang!
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 er i uke 14 jeg også, men kjenner ikke livmoren jeg heller...våknet en morgen av at jeg hadde kynnere og da kjente jeg den. Så den er der ivertfall;-)
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg begynte å kjenne den da jeg var 10 uker. Bare sånn helt plutselig, fra en dag til en annen, så var den der og jeg kjente den godt. Kanskje den bare ligger litt langt bak hos deg?
Lillegull2008&2010 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2009 Rart hvor kroppen er flink til å gi et lite signal når man trenger det Akkurat nå kjente jeg den veldig godt! Kjente et press utover, så da la jeg med ned og kjente etter og da var det VELDIG tydelig at jeg kjente den. Kjente også hvor den sluttet! Så det var akkurat som den bare skulle fortelle meg at den var der Men merkelig hvor mye tankene har kvernet siden jeg liksom ikke kjente den Nå gjenstår det å kjenne liv. Kjente det i uke 16 sist gang, så jeg trodde kanskje jeg kom til å kjenne det tidligere denne gangen, men det kommer vell mest an på hvordan alt ligger, så jeg venter i spenning! Har kjent noe bittesmå boblesprekk to ganger denne uka, men det kan like gjerne være luft ;D hehe.. Har dere kjent liv da?
Annci<3 Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Har kjent liv ja. Er i uke 18. Kjenner noen små spark nå og da når jeg ligger på rygg og konsentrerer meg. Har også kjent nedre del av magen knytter seg i noen minutter, men dette skyldes sikkert ikke babyen som beveger seg, er vel noe annet. Jeg har ikke helt peiling rett og slett Hvordan kjenner man livmora? Hvordan vet man at det er den man kjenner?
Annci<3 Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 * mente selvfølgelig at nedre del av magen knytter seg i noen SEKUNDER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå