Gå til innhold

April: Sove over??


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Det er fortsatt kult å være med hjem fra bhg..., men nå har noen i bhg begynt å sove over hos hverandre. Superstas. I utgangspunktet i hvertfall. Jeg synes det er for tidllig, han våkner jo rett som det er om natta og er redd og gråter og har drømt/drømmer. Tror ikke det er særlig betryggende for han å sove borte da. (ikke stas for de andre foreldrene heller) En annen ting er at hverken han eller vi kjenner foreldrene i bhg særlig godt. Så i mitt hode er dette utenkelig ennå, men jeg er kanskje litt hønemor?

 

Har deres små begynt å sove over hos hverandre ennå?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt på det, men jeg har også tenkt at jeg syns det er for tidlig. Til tross for at M sover som en stein natta gjennom her hjemme og hun kanskje våkner en gang i mnd eller noe og tror hun har en edderkopp i senga eller noe sånt bagatellmessig. Har ei bhg som det kanskje kunne funket med, men nå har hun jo vært på besøk hos dem et par ganger (inkl oss foreldre en gang) og vi har en god tone (selv om vi ikke akkurat kjenner dem) med dem. Ville aldri sendt henne til "hvem som helst" (altså, ikke kjenner så godt).

 

Har han begynt å spørre etter det selv, eller blitt invitert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har (heldigvis) ikke blitt invitert til å sove over noe sted ennå. han har en god kompis hvis foreldre vi har vært sammen med et par ganger som i såfall måtte være eneste alternativ. Lille har spurt om ikke denne gutten kunne sove her, så både gutten og mammaen hørte det. Mammaen sa at kompisen våknet hver natt og kom inn i deres seng så hun mente (også heldigvis) at det måtte vente noen år. Lille lurer veldig på når han skal sove hos noen :-S ( men så lurer han også på hvorfor det ikke går ann å spise mennesker....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg er for tidlig, Mirja våkner til tider opptil flere ganger på natta så jeg ville ikke gjort det. Jeg tror ikke jeg ville hatt ansvaret for andres barn heller dersom jeg ikke kjent dem veldig godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...