Marisolle Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er akkurat 33 uker idag og ganske sikker på at slimproppen gikk igår.. Jeg har hatt ganske mange tegn på at babyen kanskje vil dukke opp noe tidlig og har tidligere fått beskjed av jordmor å ta det litt med ro. Livmorhalsen er litt kort (men ikke alarmerende) og jeg har ekstremt mye kynnere. Noen andre som har erfart at slimproppen har gått tidlig? Hvordan så den ut og skjedde det noe mer i nærmeste tid etterpå? Jeg er ikke klar til å få denne babyen enda.. Han kan godt "godgjøre" seg litt til først:-)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Lurte på dette jeg også. er i uke 33 nå. Og når jeg var på do i går morges kom det en klump med slim. Og det var det. Var bare hvit da. Men aldri opplevd noe sånt før! Var på sykehuset på fredag grunnet de var redd for truende prematur fødsel stod det på UL lappen. Har hatt mye sterke kynnere. Men alt har vært bra nå. Ikke merket noe etter i går. Så var sikkert bare noe annet. Ikke klar for at den lille kommer ut enda.
sjøsamen Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Slimproppen min gikk for over 2 uker siden, jeg var da 33+5. Det var en gelatinliknenede klump på str med en 5 kroning.... Har vært mye plaget med kynnere, men ingenting har skjedd ennå. Slimproppen kan jo gå noen uker i forveien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå