Gå til innhold

April: Begynt med strømpebukse?


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Her er rundt 0, og jeg synes han bør han strømpebukse på. Problemet er bare at han blir jo altfor varm inne i bhg. Han vil ikke at av joggebuksa for ingen andre barn går i bare strømpebukse....

Er det vanlig å gå i bare strømpebukse i deres bhg? Synes det er litt rart at inegn blir kledd av...., men strømpbukse er kanskje "undertøy"? Blir uansett kaldt uten ute nå, og bhg tar i hvertfall ikke på strømebukse...

 

Husker jeg digga å gå i bare strømpebukse når jeg var liten jeg da...

 

Hva gjør dere? Og ar dere begynt med strømpebukse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har begynt med (ull-) strømpebukse ja, og vi har vel hatt laveste på 2 grader foreløpig. Matilde er ikek sånn megavarm av seg da, men hun takler ull bedre enn bomull i alle fall, blir ikke så svett i ulla.

 

Har vel ikke sett så mange (store) i bare strømpis, men Matilde går nå i ull-longs i barnehagen uten noe over (med strømpis under) og vi har ikke fått noen kommentarer på det i alle fall. Lufta spørsmålet på Skravle for ei stund siden (ifht om det er undertøy eller kan brukes som vanlig "bukse") og da fikk jeg flere som sa at de også gjorde det sånn i alle fall.

 

Du får kjøpe noen kule - jeg har falt helt for den nye kolleksjonen til Pierre Robert som du får i dagligvaren. Spreke og nydelige farger :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...