Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Hei! Kort fortalt så har jeg funnet mannen i mitt liv..tror jeg, men.... Vi er sammen hver dag, med overnatting når ungene ikke er her. Jeg har 2 og han 2. Han har vert singel i 6 år og jeg i 2 år. Han sier han er glad i meg og bla bla..Så er det det at jeg ikke stoler 100% på han..vi er sånn rett før introdukson av barn så jeg er veldig usikker. Han er fortsatt på en av disse nettdatingsidene. Han vet at jeg vet, men han påstår at jeg skal stole på han.. Litt rotete forklart her men håper noen har noe råd å gi meg..vil bare ikke såre barna for jeg vet at de kommer til å like han kjempegodt..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 KIan du definere en nettdating side? Både jeg og mannen er på nettby, blink osv, men ikke konkrete dating sider... Du kan jo oprette deg en profil der selv, hva er f.eks sivilstatusen hans på profilen? Kan han sette deg opp som kjæreste på profilen?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Snakk med han om dette. Du må selv bestemme deg om du stoler på han eller ikke. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Hva oppgir han som grunn til at han fortsatt trenger profil på nettdatingside når han er i et forhold med deg? Det finnes nemlig ingen god forklaring på det, annet enn at han vil ha mulighetene åpne i tilfelle "noe annet" dukker opp...! Kan noen komme med en annen troverdig begrunnelse?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Er nok en konkret datingside...dessverre... som singel.. Han vet ikke at jeg vet for å si det sånn...Han var singel på nettet hehe..da jeg traff han...så vet jeg at han sa opp medlemsskapet, men er nå aktivert igjen.. innerst inne vet jeg vel at her er noe muffins? Eller? HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Grunnen vet jeg ikke ennå..og er enig med deg at det finnes vel ingen god forklaring på det... HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Hei Dette høres ut som dradd ut av min dagbok, og du MÅ snakke med han fort som bare det. For det første for å gi beskjed om at du vet om det og ikke liker og aksepterer at han fortsatt han disse sidene hvis dere skal ha et forhold. For det andre for å få en indre ro i deg selv, jo lengre du utsetter det jo verre blir usikkerheten og tilliten til han, og den vil du på ingen måte miste. Fikse opp i dette før du i det hele tatt vurderer å introdusere barna. Jeg hadde introdusert barna, blitt samboer og ja forlovet meg med min mann før jeg "oppdaget" hans hemmelige nettliv som da hadde pågått i hele 3 år, jeg hadde mistanke lenge lenge men turde ikke se det. Det har tatt meg veldig lang tid å finne tilbake tilliten til han, men den er tilbake nå etter vel halvannet år.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Har du et tips om hvordan jeg skal legge dette frem for han? Uten at det virker som om jeg ikke stoler på han? Skjønner det at jeg tror diskusjonen allerede kommer til å starte med at jeg ikke stoler på han. Hi
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Forklar han at du føler deg usikker på om der er på samme sted i forholdet siden han enda holder på med nettdatinga si og at du gjerne vil skjønne hva han tenker rundt dette før du forhastet begynner å misstro han. La han forklare dette for deg og ikke gi deg før dere har vært igjennom alt du lurer på. Hvis han prøver å avblåse deg, så forklar at selv om dette ikke er viktig for han så er det viktig for deg. Kjør på med ærlighet! Funker ofte best.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 Vil bare si at om dette er f eks på match så vet jeg at profilen kan bli hengende igjen veldig lenge etter man melder seg ut!!!!!!! Kan det være tilfelle da?? Snakk m han!!!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #11 Skrevet 5. oktober 2009 henger vel ikke igjen som "online" skjønner at jeg er nødt til å prate med han, men jeg vet bare ikke hvordan jeg skal begynne denne samtalen.. HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #12 Skrevet 5. oktober 2009 Hvor lenge har dere vært sammen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå