mrogvs Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Nå har vi fått oppkast/diare i hus! Takket være egoistiske foreldre som prioriterer jobb foran syke barn, og sender de i barnehagen alt for fort etter en sykdomsperiode!! Det er en grunn til at man skal holde seg hjemme i 48timer etter endt oppkast/diare.. Man er fortsatt smittebærer og kan smitte andre!! Hvis dere har en så forbanna viktig jobb at dere ikke kan være hjemme med syke barn så får dere la være å få barn!! Grrrr.. Det var dagens utblåsning!!
Gjest mphs Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Om det er det som er årsaken forstår jeg deg, men det kan jo like godt være deg eller mannen som har dratt det i hus. Eller dere har blitt smittet ved kontakt i butikken eller andre steder. Vasker dere hendene med en gang dere kommer hjem og passer dere på hva dere tar på? Husk det er veldig mye smitte på dørhåndtaker, handlevogner osv osv. Vi har så langt overholdt 48 timers regele og håper jo at de andre gjør det samme. Men tenker ikke det værste om bhg når vi blir smittet gang etter gang. Da er vi bare enda nøyere med hygienen.
mrogvs Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg tenker ikke det verste om barnehagen, de kan ikke noe for at enkelte foreldre sender de syke barna sine i barnehagen. Det er disse foreldrene jeg tenker det verste om!! Noen av barna prater og kan selv fortelle at de har kastet opp hele natta, men de kommer i barnehagen påfølgende dag. Og det er dette som provoserer meg, at noen er så egoistiske og setter seg selv og sin egen jobb foran alt. Ikke tenker de på barna sine, andre sine barn eller de ansatte!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. oktober 2009 #8 Skrevet 10. oktober 2009 For det kan jo ikke hende at ungen var ok på dagen og så ble dårlig i barnehagen feks? Skal jeg da være sint på foreldrene til Simen fordi Simen kastet opp i barnehagen sist uke?? Og er foreldrene til Simen egoister fordi de ikke forrutså at Simen ville bli syk? Og hva om ungen blir syk kl 5 da, da har han mest sansynlig smittet folk hele dagen... uten å være hjemme. Slutt å være så jævla bitter. Det gjør livet ditt så langt.
eisa Skrevet 11. oktober 2009 #9 Skrevet 11. oktober 2009 Det var jo ikke snakk om de som blir syk i barnehagen men de som blir sendt i barnehagen uten å være frisk.Vesentlig forskjell her.Jeg jobber selv i barnehage og det hender veldig ofte at et barn som spyr i barnehagen forteller at de spydde om natten også.Og ja da kan jeg være enig med at foreldrene er...... jævla egoister.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. oktober 2009 #10 Skrevet 11. oktober 2009 Og hvordan vet hun at det er der ungen ble smittet? Kanskje ble hennes unge smittet da hun slepte han med seg rundt på rema?
prima donna Skrevet 12. oktober 2009 #12 Skrevet 12. oktober 2009 smittet kan man bli overalt. slutt å klage, har du unger blir dere syke. det følger med. tviler på du finner syndebukken, og om du gjør det blir det nok likevel ingen pris på deg. Kjøp en cola, slapp av.
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #13 Skrevet 13. oktober 2009 Helt latterllig å påstå at dette nødvendigvis skulle stamme fra en familie med yrkesaktive mødre. Det kan like gjerne være en mor som ønsker å være hjemme i fred og ro, eller gå på kafé med venninner, mens barnet er i barnehagen med "spysyke". Eller mest sannsynlig: smitten har oppstått i barnehagen, og er ikke tatt med hjemmefra.
Overraskelsen Skrevet 14. oktober 2009 #15 Skrevet 14. oktober 2009 jepp, unger blir syke. og det skal de bli! må jo bygge opp immunforsvaret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå