Mamma med to søte små Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Har hatt vondt under ribbeina det siste døgnet. Akkurat som det brenner, litt vanskelig å forklare. Noen andre som har opplevd dette? (Er 33+1 i dag).
Minilille Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Halsbrann? Siden det er sånn brennende følelse.. Har også hatt litt vondt under ribbeina i det siste, og jordmor mener det er rumpa som trykker seg oppover.
Mamma med to søte små Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2009 Nei, er ikke halsbrann. Men det er kanskje noe som presser ser oppover, begynner å bli trangt inni der
AngryBird Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Ja. Har hatt det sånn lenge (37 fullgåtte uker i mårra), trodde en stund det var pga tidligere ribbensbrudd, men nå vet jeg ikke helt. Er vel muligens ungen som presser levra og galleblæra opp mot mellomgulvet? Nevnte det for legen, men han hadde ikke noe spes å si om det. Var en stund en merkelig blanding mellom nummen og overfølsom i huden i området under puppene. Hjelper å strekke seg skikkelig ut og ikke sitte for lenge i slengen.
Småtorsk Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Nøyaktig sånn har jeg det. Misstenker det er ungen som "gnager" på et eller annet, han ligger i hvertfall ofte og presser hodet eller rompa (kjenner ikke forskjell, jeg) opp mot det punktet det "brenner."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå