Gå til innhold

Når gikk barna deres?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 6 mnd og 1 uke og jeg tipper nok at hun går innen jul. Hun skal absolutt gå på gulvet nå. Men vi må holde vekten hennes da. Vil ikke hun skal belaste ryggen og beina. Jeg gikk selv da jeg var 9 mnd så syns det er spennende om hun går når hun er 9 mnd:)

Når gikk barna deres? Da mener jeg helt selv på gulvet uten å holde seg i noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leah var 19!!!!! mnd før hun gikk helt alene, hun turte ikke før. Men hun var sent ute med å krabbe også, hun hadde sin egen teknikk med å åle seg på magen som hun brukte til hun var rundt 16 mnd hvis jeg ikke husker feil:) Men hun snakket tidlig da..bare for å skryte litt av henne;)

Nå er hun 2 år og 2 mnd og går ikke..hun løper!!

Skrevet

Jenta mi gikk da hun var 16 mnd. Krabbet da hun var 11 mnd så har ikke vært spesielt tidlig ute motorisk. Hun er nå 20 mnd å snakker bedre enn alle andre på sin alder. Har hørt at ofte er det den ene eller andre veien.

Skrevet

Iris tok sine første skritt i BHG på torsdag. Gikk litt hjemme torsdag og fredag, og gikk masse lørdag og søndag!=D Så hun var 1 år og 1 dag da hun gikk alene=)

Begynte å krabbe når hun var 9 mnd. Gikk når vi holdte hendene da hun var rundt 7 mnd.

Skrevet

Nummer 1 og 3 gikk da de var 11 mnd, mens hun i midten gikk tvers over stuegulvet for første gang da hun var ett år, minus én dag.

Skrevet

Lillemann var 12,5 mnd da han gikk 2 meter helt alene. Før det hadde han sluppet seg og gått et par skritt mellom møbler en god stund. Han har alltid vært tidlig ute motorisk da. Krøp da han var 6 mnd, reiste seg da han var 7 mnd og krabbet da han var 8 mnd. :)

Skrevet

Eldste gikk når hun var 13mnd.

Minsta gikk når hun var akkurat 9 mnd. Gikk langs bord ol når hun var 6 mnd. hun var altfor tidlig ute.

Skrevet

Alle 8 gikk skikkelig før de var 10 mnd og 2 av dem gikk skikkelig før de var 9 mnd. Da gikk de altså helt hvor langt de selv ville og falt veldig sjelden.

Gjest 5 andre
Skrevet

Førstemann gikk da han var 11 mnd. Jeg hadde trudd han skulle gjøre det før, for fra han var 8 mnd "løp" han bak briotralla si :) Brukte bare lang tid på å tørre og slippe taket...

Nummer to var nesten 13 mnd da hun begynte å gå. Viste ikke store interessen for det før hun plutselig gikk..

Spennendes å se når den tredje er klar for å rusle.

Skrevet

Eldste tok sine første skritt da hun var 9mnd og gikk da hun var 10mnd. Minstemann er nå 8mnd og krabber ikke engang, selv om det er liiike før nå. Må nok vente en god stund før han går selv :)

Skrevet

Gutten min (mr 1) gjekk når han var 10mnd, han var tidlig ute med det meste, sto støtt når han var 9mnd, krabba når han var 5mnd og gjekk rundt bordet rundt 7mnd alderen. Han snakka også tidlig og snakka i lange setningar når han var 20mnd.

Jenta mi (nr 2) gjekk når ho var 13mnd og var seinare ute med det meste, ho snakka også seint, men har tatt det i gjenn nå.

Skrevet

Eldste gikk når han var 13 mnd.

minste er 13,5 mnd nå og jeg vil tippe han begynner å gå om en mnd tid..

Skrevet

Så morro:) Stor forskjell på barn!

Skrevet

nr 1 gikk da han var 10 mnd og løp da han var 11 mnd

nr 2 er 10 mnd og hun driver å går noen skritt nå :-)

Skrevet

Min gikk når han var 9 mnd, altfor tidlig hvis jeg kunne bestemme... Ble endel knall og fall..

Nå er han forresten 20 mnd og snakker i lange setninger, så det trenger ikke være enten eller:) Men jeg har også hørt folk si det ja..

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Tok sine første skikkelige skritt i bursdagsbesøket på etårsdagen :-)

Hadde prøvd seg litt i en uke eller to, og gått et par skritt mellom meg og mannen...

Skrevet

Gikk langs bord etc når han var 10 mnd, slapp taket når han var 11.

Nå er han 16 mnd og har løpt rundt en god stund :) Men sier ikke et forståelig ord, bare babbel :)

Skrevet

Hun eldste gikk da hun var rundt 11mnd, stabbet litt rundt på julaften en mnd før hun ble året, men at hun kunne gå bra er en annen sak.

Hun minste gikk da hun var 9mnd. Hun klatret i alle bokhyller og på alt hun så når hun var 6mnd, ekstremt mer aktiv enn storesøster og jeg og de rundt meg mente hun var veldig tidlig ute og aktiv for sin alder.

Skrevet

Nr1 jente 12mnd.

Nr.2 jente 15mnd.

Nr.3 gutt 10 mnd.

Skrevet

slapp seg rett før 1-årsdagen - kunne gjort det før, men turte ikke helt. Ønsket støtte noen mnd til.

Villle ikke latt henne gå med støtte. Hvis hun derimot klarer å gå rundt salongbord e.l. selv så er det jo greit (med tanke på ryggen og beina). Pusher man dette så kan de lett bli hjulbeinte fortalte en fysioterapeut meg.

Skrevet

Eldste gikk rundt bord og stoler osv da han var 6 mnd, men han slapp seg ikke og gikk alene før han var 10 mnd. Yngstemann er straks 7 mnd, og av den veldig bedagelige sorten, så han går nok ikke på en gooood stund enda:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...