Gå til innhold

gave til far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige gang jeg fødte fikk han en klokke. Jeg vet det ikke er et must å kjøpe noe for det er vi som føder, men jeg synes nå er det litt koselig jeg da å gi en liten oppmerksomhet til han også. Han har jo tross alt vært med på prosessen og den psykiske delen av fødselen.

Hva gir dere evt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, min mann fikk ingenting sist gang iallefall... Kanskje han burde få noe denne gangen for at han holdt ut med meg gjennom dette svangerskapet...

Skrevet

Han får ikke noe nå nei.. Han har vært flink, men når vi har vært på reise og shippong har jeg nesten ikke unnet meg noe p.g.a str og han har fått et tonn av ting :) Nå er det min tur.. Dessuten fyller han snart 30 så han skal få fin pressang da :)

Skrevet

Haha jeg har kjøpt hakkespettbok for småbarnsfedre:p

Skrevet

Dette grubler jeg også på. Vil veldig gjerne gi en liten gave, men sliter med å kommer på hva. Tenkte kanskje en sånn liten, sammenleggbar fotoramme, så han kan ha med bilder av sønnen sin på kontoret og reise. Men jeg har ikke funnet det noen steder. Noen som har tips om hvor de har sånt?

Skrevet

Jeg tenkte noe sånt som å kjøpe en ny rosenborg trøye te han. De har sikkert lagd np sånn seriemester-greier..... Selv HATER jeg fotball og tenker at nettop derfor er noe sånt et tegn på h vor mye jeg setter pris på han..... (selv på tross av fotballgalskapen!!!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...