Gå til innhold

Noen som følte at fullmånen hjelp noe??


emilpågang?

Anbefalte innlegg

Her har det ikke hjulpet til vannavgang hvertfall. Men, vann i beina: JA!!!

Jeg har " låra-rett-i-skoa", rett og slett helt vanvittig mye vann i beina. Har egentlig lyst å gå ut en tur idag, men får se hvor lang den blir, pga vannet i beina rett og slett vil begrense det.

Men, lurer på om noen sitt vann gikk i helgen? Er det bare overtro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen vannavgang her heller. Men nå er jo det beste for babyn at vannet holder seg på plass da, så jeg vil egentlig ikke at vannet skal gå jeg. Vil bare ha rier!!! Sendte en tanke ut i natten da jeg så fullmånen, men det hjalp ikke. Og du er ikke alene om å ha krokodilleføtter. Mine er også helt utenomjordiske hovne. Og fingrene. Og nesa. Så vann har vi nok av :-). Godt å høre at vi er flere synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjah, har ikke hatt vannavgang, men har hatt sammentrekninger/vridende murringer i korsrygg jevnlig siden syvtiden imorgest. Har så og si ikke hatt en murring eller smerte noensteder iløpet av svangerskapet, ihvertfall ikke noe som er i nærheten av dette. Men virker som det dabber bittelitt av nå. Synes ikke det er like vondt som for en halvtime siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble faktisk strippet på lørdag, så jeg haddde håp om at fullmånen kombinert med stripping skulle kicke ting igang, men istedet stoppet det opp og måtte strippes på nytt idag og fikk et par dager på meg før det blir igangsetting. Så nei, månen var ikke på min side;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...