Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Datteren min på 2 mnd sover sikkert 19-20 timer i døgnet, er det vanlig? Vet det er store variasjoner på hvordan barn sover, men synes hun sover så veldig mye... Spiser og legger på seg godt så det er ingen problemer vi vet om.
Zitro Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Høres ikke ut som noe problem så lenge hun også spiser og vokser bra :-)
flypapir Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Minsten her sov også så masse da han var i den alderen. Er bare å nyte det Min er 8mnd nå og sover betydelig mindre.
camilla^ Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Minsta hadde skikkelig sovehjerte når hun var liten. Min søster så ikke øyne hennes før hun var nesten tre mnd, og da hadde hun vært hos oss masse. Hun spiste og sov, det var igrunn ikke så mye annet hun gjorde. HUn byttet bleie og dusjet i sovende tilstand. Stor overgang fra en baby fra å ha en baby som ikke ville sove tidligere. De to ungene mine er stikk motsatt av hverandre, en sovende og en våken.
Hikken Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Sånn vare min også ) Har sikkert to tusen bilder fra det første leveåret, og alle de som er tatt de første fire-fem mnd hadde hun øynene igjen :-P
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Takk for svar:) Godt å høre det er flere. Førstemann sov lite, og max 45 minutter i strekk på dagtid så det er veldig(!!) annerledes å være hjemme med en baby som sover 3-4 timer i slengen. Huset har hvertfall aldri sett bedre ut, jeg har jo så mye tid:) Må legge til at vi får fin kontakt når hun er våken og da smiler hun også masse. Rart med andremann hvordan man sammenligner med første, tar litt tid å venne seg til at de er TO forskjellige barn;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå