prekæs Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg vil ha nevnte firmanavns hjemmeside når jeg googler. Ikke ett utall nettkataloger med telefonnr til dette firmaet. Kan det være så fryktelig vanskelig da? Er Kvasir bedre? Eller hva anbefales å søke igjennom?
Zitro Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Forstår ikke hva du mener? Er det selve firmaet som styrer google du søker eller er dert google som ikke fungerer? Hva er eventuelt firmanavnet du søker?
Tante Blås Squaw Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Bruker bare google, jeg. Hm. Prøv firmanavn med www eller website bak?
prekæs Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg googler firmaets navn. Det kommer opp to sider. Etter å ha lett igjennom og prøvd diverse linker, er resultatet kun telefonnr og adresse. Da igjennom div nettkataloger. Men jeg prøvde nettopp Kvasir, og da kom firmaes hjemmeside med en gang. At jeg ikke har prøvd det før. Kanskje jeg bare hadde flaks:)
prekæs Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2009 Har bare brukt google jeg og. Til nå. Syns det virker som om det blir vanskeligere og vanskeligere å få opp direkte hjemmeadresse via google. Har også prøvd med det du sier.
Zitro Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Bruk f.eks telefonkatalogen.no eller gulesider. når du søker firmainformasjon. Der står alt sånn praktisk om firmaene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå