Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Noen som har handlet hos ellos før? Hvor lang tid tar det egentlig før de sender varen? Jeg bestilte rundt 20. september og begynner å bli rimelig utålmodig... Er det normalt at de bruker så lang tid?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 har handlt ofte med ellos.. og det har gått omtrent en uke hver gang. du kan logge deg inn på ellos og søke opp pakken din. ellers ville jeg ringt dem og hørt.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Det pleier å gå ganske fort, med mindre det sto noe om seinere leveringsdato når du bestilte. Det dukker opp i en rute når du trykker på varene.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 tok litt over 3 uker sist jeg bestilte...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Står bare at de har mottatt den.. ikke noe som var på vent heller.. æsj altså. Trenger de klærne NÅ!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Handler hos Ellos ca 1 gang pr mnd (postordredronninga her) Har de varen på lager, får du pakken i løpet av ca 1 uke. Er ikke varen inne, så står det ukenr. varen er ventet. Kan være du er litt uheldig da..??..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå