07&10&13? Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 I dag 12 dager over IKM testet jeg på nytt og teststreken ble noe sterkere enn den jeg tok på lørdag (hvertfall bittelitt)... (billigtester strimmel...) Men bør den ikke bli mye mørkere nå etter 2 dager? Hvertfall er dette 2 pp etter MA, så håper virkelig dette stemmer og at spiren sitter i MANGE mnd til
GuttemammaTilTo Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 jeg tror du er gravid, så jeg velger å gratulere!! hadde vært morro om du la ut bilde av testen sånn for oss nyskjerrige analytikere ;-) lykke til!!
07&10&13? Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2009 Lagt ut et bilde nå, men kanskje det bare er jeg som ser det...? men er litt dårlig kamera på tlf... men her er hvertfall linken... http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/496942/offset/2
N_79 Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg ser to streker jeg Så gratulerer så masse
Ms Fixi Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 grattis;)) du er nok gravid ja!!!!! lykke til med svangerskapet;)))
GuttemammaTilTo Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 gratulerer så mye!! den ser absolutt veldig positiv ut! test med en digital, så er du helt sikker ;-) lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå