duracellmamma Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 spiser deres 5-6 uker gamle babyer? i mme? eller hvis du pumper og gir?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 jeg pumper og gir MME...min spiser vel ca 135 ml per måltid nå som han er 8 uker, spiste vel rundt 100 da han var 5-6 uker tror jeg... ca 5-6 måltider om dagen...
duracellmamma Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2009 oj.. gir jeg kanskje for mye jeg eller? han spiser ca 150 ml nå og han er bare 5 uker... hehe
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 hva slags mme bruker du da? står jo på pakken hva som er gjennomsnittet for bebisene å spise...jeg har jo og en baby som var veldig liten da han ble født, kanskje er din større og da trenger han jo mer...men om du er usikker så hør på helsestasjonen, de kan jo se på vektkurven om han får for mye mat
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 og hvor mange måltider får han om dagen da?
duracellmamma Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2009 ja har jo lest og brukt den "bruksanvisningen" på pakken men har jo også prøvd meg fram og sett hva lillemann vil ha... Økte til ca 150 i dag.. Skal til helsestasjonen imorgen så kommer til å spørre også.. Men hun helsesøster sa jo til meg også at når han var sulten skulle jeg bare gi mat, men jeg gir jo ikke fulle doser når jeg vet han ikke spiste for ikke så lenge siden.. ting skal ikke være lett:P Men han klager jo ikke, raper etter måltid og kanskje litt gulp en gang i blandt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå