Gå til innhold

Er gravid og fikk white - sprit på hånda, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt på med rydding i garasjen ikveld, og tydeligvis er det noe som har blitt sølt på diverse poser osv. Jeg vet at gravide ikke skal være i kontakt med slike stoffer, og lurer på om det er noe annet jeg kan gjøre??? Vasket hånda selvfølgelig leeeenge med såpe og varmt vann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet... hvordan i alle dager klarte folk å sette unger til verden før i tida... er det mulig å bli så hysterisk? Dette må vel bare være ett tulleinnlegg?

Skrevet

Dette er en spøk, ikke sant?

Skrevet

For ordens skyld: det er å SNIFFE slike stoffer som er farlig!!

Skrevet

Jeg er høygravid og fikk klorin på øyet i sted, men det gikk bra, så regner med at litt Whitespirit på HÅNDA går finfint. (Huden beskytter). Jeg fikk forresten også klorin på hendene.

Skrevet

OI!!!! Hysterisk moro! Er det mulig å bli så stressa over så lite??

Skrevet

OMG - ring legevakten ASAP!! Du risikerer å blø i hjel dersom du ikke får øyeblikkelig hjelp av kyndig helsepersonell!!!!

Skrevet

Man skal ikke være i kontakt med slike ting når man ert gravid. Men det er nåkk ikke farlig det som har hendt deg her. Innånding som ikke er noe bra, og selfølgelig om man får det på hendene og ellers på kroppen mye(hvær dag eller så over en lengre periode). Tror ikke du trenger og uroe deg!

Ellers vil jeg si til andre som har svart på tråden her, at det er ikke noe pent og mobbe forlk pga. uvitenhet! Ikke alle kan vite alt her i verden. Alvorlig talt. Voksne mennesker... Huffameg.

Lykke til med svangerskapet og den lille HI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...