Gå til innhold

brun utflod!


linnis

Anbefalte innlegg

Var på do i går kveld å oppdaget brun utflod i trusen.. har hatt litt mens smerter i natt men ikke noe mer! tyder dette på fødsel?? noen som vet, eller har ærfaring? har termin 10. oktober..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som slimproppen din har gått, men det kan skje opp til 2 uker før fødselen er i gang. Så det kan ennå være en stund igjen desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

 

Det betyr at det nærmer seg nå altså. Litt blødninger får fikk jeg også på slutten når "tingene" begynte å bevege på seg litt for å gjøre seg klar.

 

For min del var det positivt for jeg hadde også litt mensenmurring hvilket resulterte i en åpning på 1,5 da jeg var inne og sjekket. Det hjelper mye på vei det. Mange som sliter leeeeeenge for en slik åpning har jeg hørt.

 

Men selv om fødselen gikk greit og relativt raskt så gikk jeg jo 16 dager over tiden.... Så prøv å ikke vente altfor mye.... Lettere sagt enn gjort. Vet det.

 

Er i uke 37 nå og klar for å bli ferdig nå. Men vet jeg må smøre meg med tålmodighet...

 

Du også! Prøv. :)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er strakr 37 uker å har akkurat det samme som deg...var inne på sjekk på sykehuset i dag å der sa de det mest antagelig var slimproppen,men hun sa at den kunne gå 3 uker før til meg da ;)

men er du bekymret koster det lite å ringe ned...spesiellt om du kjenner mindre aktivitet enn "normalt".

det gjorde jeg....

 

lykke til!

må få høre hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...