søte lille:) Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 som både måler temratur i senga til babyen og har en funksjon som begynner å pipe eller noe sånt hvis barnet slutter å puste??
Susanne&Emilie Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 ja en som heter *Nova har dette mener jeg å huske da vi kjøpte babycall...vi valgte graco sin.
søte lille:) Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2009 Ok..Hvor kjøper man babycall??
Snuttemor Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Vi har kjøpt Super Nova til vår lille og den har funksjon at den måler temperatur i rommet (senga om du legger den der). Har ikke hørt om noen babycalls som piper hvis barnet slutter å puste....det er vel kanskje å forvente litt mye ut av teknologien! Vi kjøpte vår babycall i Sverige på Babyproffsen på Nordbysenteret, SEK 1399, ca 1150 NOK.
♥2 små gull♥ Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Det finnes en madrass som piper eller hvertfall gir fra seg en alarm hvis barnet slutter å puste, men husker ikke hva den heter. Babycall får man kjøpt "overalt". I alle babyutstryrsbutikker og alle elektrobutikker hvertfall.
♥2 små gull♥ Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 http://barneshoppen.no/index.php?main_page=product_info&cPath=41_77&products_id=569 Denne f.eks.
Abracadabra Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 http://www.angelcare-monitor.com/show_product.php?product_id=3&language=en&country=ALL jeg fikk denne av min far sist vi fikk barn, han bodde i USA da, så vi måtte ha omformer pga strømmen. vi har heller ikke brukt den til babycall, pga at det var så mye sus i den. men vi brukte den til pustealarm, da! den funket veldig bra til det. kan jo hende det er kommet noe på det norske markedet som tilsvarer det da, lykke til i jakten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå