Gå til innhold

finnes det en babycall

Anbefalte innlegg

Skrevet

som både måler temratur i senga til babyen og har en funksjon som begynner å pipe eller noe sånt hvis barnet slutter å puste??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja en som heter *Nova har dette mener jeg å huske da vi kjøpte babycall...vi valgte graco sin.

Skrevet

Ok..Hvor kjøper man babycall??

Skrevet

Vi har kjøpt Super Nova til vår lille og den har funksjon at den måler temperatur i rommet (senga om du legger den der). Har ikke hørt om noen babycalls som piper hvis barnet slutter å puste....det er vel kanskje å forvente litt mye ut av teknologien!

Vi kjøpte vår babycall i Sverige på Babyproffsen på Nordbysenteret, SEK 1399, ca 1150 NOK.

Skrevet

Det finnes en madrass som piper eller hvertfall gir fra seg en alarm hvis barnet slutter å puste, men husker ikke hva den heter.

Babycall får man kjøpt "overalt". I alle babyutstryrsbutikker og alle elektrobutikker hvertfall.

Skrevet

http://www.angelcare-monitor.com/show_product.php?product_id=3&language=en&country=ALL

jeg fikk denne av min far sist vi fikk barn, han bodde i USA da, så vi måtte ha omformer pga strømmen. vi har heller ikke brukt den til babycall, pga at det var så mye sus i den. men vi brukte den til pustealarm, da! den funket veldig bra til det.

kan jo hende det er kommet noe på det norske markedet som tilsvarer det da, lykke til i jakten! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...