Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn, nå har jeg vist magen til månen:))

Så får vi se om det har virkning!!

Hvis ikke blir det igangsetting imorgen:(

Har ikke noe lyst til det!

Vil at det ska skje naturlig!

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+guttespire *fødeklar*
Skrevet

Skal det hjelpe å flashe magen? *løpe ut på verandaen og trekke opp genseren*

Lykke til, håper du går igang av deg selv! :-)

Skrevet

Inspirert! Skal flashe til månen jeg også!! :)

Håper at naboen ikke har kameraet fremme;)

Skrevet

hehehe....flash i vei...virker fristende her også:) tihi.. gud det skal bli så godt å få født snart....ikke mere plass inni her nå...Tvitvi! babystøv sendes og lykke til alle sammen.! jeg skal føde snart!!!!!!

Skrevet

Hahaha, så underholdende det er å være her inne til tider:)

Løp ut nå og flashet magen jeg også, så vidt, men det var så kaldt og månen kunne jeg ikke se for det er skyer. Men håper det virket likevel!:)

*måtte babyene sprette ut i natt*

Skrevet

Jeg flashet magen, og nå er jeg mer sikker på at jeg er igang enn før. Har hatt masse kynnere hele dagen (enda det mest krevende jeg har gjort, er å gå ut med søpla), og det har blitt vondere og vondere i løpet av dagen. Har nå 7 minutter mellom hver sammentrekning, og de varer i ca 50 sekunder (rieteller på nett er genialt!). Gjør vondt både i mage og rygg :-)

Håper ikke det stopper nå også, da blir jeg frustrert så det holder! Hehehe.

Skrevet

haha, moro! skal løpe ut etterpå jeg også. Må bare passe på at sambo ikke ser meg, han kommer til å tro at det har klikka for meg :P

Så spennende da Eliis! Ah, vil at noe skal skje her også... men neeeeida!! Ikke en kynner i sikte! Lykke til! du får holde oss oppdatert :)

Skrevet

Jeg har også flashet magen ikveld... å igår... Så nå håper jeg det setter igang!!! Har en del kynnere...å måtte de komme tettere og vondere & gå over i fødsel!!!!

(Bare meg som følte meg litt dum når de flashet magen el?) :o)

Lykke til Eliis!! Og dere andre!!

Skrevet

Oi, er du i gang, eelis? Husker at du skrev noe om det for en tid tilbake, men så har det ikke blitt mer? Du har termin etter meg eller? Håper det skjer noe skikkelig da! Lykke til i natten alle sammen!:)

Skrevet

Hehe, skal gjøre et forsøk på å vise meg for månen jeg også :P Har hatt tidvis vonde og heavye kynnere i løpet av helgen, men det føles alikevel ikke ut som han har tenkt seg ut..

Noenganger slår han meg skikkelig hardt med armen nedover i bekkenet, at jeg tror nesten han forsøker å presse ut en arm mellom beina på meg for å vinke hei :P hehe..

Eelis: Så spennende :) Men dåårlig gjort :P hehe.. Vi har vel termin samme dag tror jeg.. Den 17? Liker dårlig at du ser ut til å vinne over meg, hehe.. Jeg vil føde først! Blææ..

Men ønsker deg all lykke til, om du reiser avgårde i løpet av natten for å møte prinsen din.. Du får oppdatere oss så godt du kan :)

Skrevet

Hahaha, du får ta det mens han er på do ;-)

Nå håååper jeg ikke det er falsk alarm, da blir jeg megaskuffa. Det er nesten sånn at jeg ikke helt tør å tro at det faktisk kommer til å bli fødsel, for jeg har blitt lurt så mange ganger. Men jeg syns det virker lovende i hvert fall!

Satser på at dere andre får full fullmåneeffekt i alle fall, så jeg kan trøste meg med fødselshistorier hvis det ER falsk alarm! :-D

Skrevet

hahaha, så sykt dette er! Har nå flasha magen til månen, som forhåpentligvis var bak skyene. Sto der i noen sekunder med bar mage, hendene i siden og smilte. I tillegg ba jeg en lite fødebønn.

Men vil eeeeegentlig ikke at hun skal komme ut 5. oktober, for idag har et annet nært familiemedlem bursdag, og jeg vil at jenta mi skal ha sin en egen bursdag. Hun må da få all oppmerksomheten alene når hun først har bursdag :P

Skrevet

Hahaha, jeg lurer på om alle gravide gjør ting som det her, eller om det bare er vi som er litt ekstra skrullete :-) Nå sitter jeg og trøkker i meg kanelboller for å se om kanel kanskje har noen effekt!

vestlandsfanden, du kan håpe på sen virkning, så hun kommer den 6. heller!

Skrevet

Da har jeg også vist magen til månen, hehe, håper på fødsel i natt, =)

Skrevet

Nå har jeg virkelig et håp om at det er igang altså!!

Våknet av en brennende smerte i siden(høyre),både foran i magen og i ryggen kl 3.27! Og siden har jeg vært våken og hatt ca 20 rier... og de gjør vondere og vondere...stråler nedover bena fra ryggen.... og jeg (unnskyld altså) slimet mye mye mer enn jeg har gjort tidligere!!! Så kjære fullmåneFe!! Ikke stopp dette! 5 dagen på overtid så jeg fortjener å møte prinsen min nå!!!!!

Skrevet

God morgen fødeklare jenter:-) Var ute og viste magen til månen i går jeg også! Hatt regelmessige sammentrekkninger i natt:-) ca hvert 10-15.min! Men nå ser det ut som det har stoppet opp.. Skal til jm i dag og hun sa sist at da kunne hun strippe meg, håper det gjør at ting får fortgang på seg:-) jeg vil føde i dag!! Lykke til jenter, gøy å følge med her inne:-)

Skrevet

Huff!!

Fullmånen har ikke virkning på meg nei!!

Nå drar vi på føden for å bli igangsatt(

Jaja, babyen kommer vel i løpet av kort tid da..

LYKKE TIL ALLE dere andre!!

Send meg fødestøv!!!

Klem<3

Skrevet

hehe, skrev nettopp en egen tråd, men jeg har også hatt sammentrekninger og vridende murringer i korsryggen i et par timer nå. Var oppe på do i halvåtte tiden og da jeg titta ut av vinduet så jeg rett på fullmånen. Hadde jo vist magen i går, men da var det overskyet.

jaja, vi får se om det tar seg opp eller dabber av iløpet av dagen. Dabber sikkert av, men kanskje fullmånen.....oooo, sammentrekning i korsryggen......pust pust.....

kanskje fullmånen har hatt en liten virkning ihvertfall :P

Skrevet

Æsj, var det det som var greia?... Vise magen?.. Det er nok derfor det ikke funka her:-(

Leste i en tråd her at det ikke var større sjanse for å føde, men større sjanse for at vannet går! Og dermed mere trøbbel og evt lange og vanskeligere fødsler for de som ikke er ordentlig modne. Fin teori:-)

Noen som faktisk kom igang her eller????

Skrevet

Jeg er VELDIG usikker på hva som skjer nå! Jeg tok to paracet i går og gikk og la meg. Det funka fint, jeg sovna med en gang de begynte å virke, men så har jeg våknet flere ganger i natt av vonde sammentrekninger. Har enda sammentrekninger nå, men det er ikke like vondt som i går kveld/natt, og de er ikke like regelmessige (15-10 min). Hmm, hva skjer?

Artig å se at det var flere som fikk effekt da :-D

Skrevet

Lykke til frujan og dere andre som evt er i gang:)

Det virket ikke på meg, men så var også månen gjemt bak skyene her hos oss;) Magesmerter hadde jeg i morges, slike jeg har hatt før, som kjennes som sting eller knivstikk. Veldig ekkelt! Men det er vel ikke sånn en rie kjennes ut. Jeg har også hatt mye vondt i bekkenet og ryggen den siste tiden, og har svake menssmerter. Kynnere har jeg ikke og vet ikke hvordan de kjennes ut, vet heller ikke hva dere mener med nedpress. Men jeg vil nok skjønne det om noe er i gang:) Får bare vente litt til...

Skrevet

hm... virka dette med fullmåne på dåkke fødeklare damer??? Sjekka nettopp kalenderen, og på min termin er det NULL måne... så fullmåne er da 14 dagar før og etter... og det seier eg berre: det heilt uaktuelt å gå så lenge før eg føder!!!!

Skrevet

Jeg har tilbringt hele dagen på føden...Men ble sendt hjem igjen i ni tiden ikveld.Skal på overtidstime imorgen...Og er det ikke igang av seg selv da blir jeg satt igang....

Så nå skal jeg prøve å sove. Vært våken siden halv fire sist natt!! Med masse Modningsrier...jevnt og trutt!!

Nå vil jeg møte sønnen min altså!!!!!

Så lykke til jenter!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...