Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Me2. De som ønsker det kan gi seg til kjenne med en rød hårstrikk rundt venstre håndledd.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Vi er 4 stk som kommer. Skal huske rød hårstrikk!!!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Alltid koselig med skogspils, jeg kan ikke komme denne fredagen, men jeg kommer kanskje neste fredag. Planen med rødstrikk var litt morsom.
Miss Misantrop Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 God plan, kan dessverre ikke komme men hvis jeg skulle finne på å droppe innom en fredag tar jeg på meg en rød strikk, hihi.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #11 Skrevet 5. oktober 2009 Skogstrollet og jeg skal ta oss en tur i tigerstaden...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #13 Skrevet 5. oktober 2009 Mange som er på underskog her? Jeg vurderer å bruke litt mindre tid her og litt mere tid der, i allefall etter at Espen begynte å slette med det store viskelæret sitt. Liker en frisk debatt.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #14 Skrevet 5. oktober 2009 Ikke akkurat flust med skogstroll, nei.. men kos om noen herfra kommer på fredag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå