Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Hva er det som er sååååååå bra med Kirkenes?????
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Ingenting... Eller kommer jo ann på hva du sammenligner med. Bor ikke der, men har gjort det. Og har sagt at det er uaktuelt å flytte dit igjen noen gang.... Er det noen som mener det er sååååååå bra der da?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Møkkaplass, kaldt og glissent! Ikke noe som skjer der oppe i det hele tatt. Har bodd på Sandnes i 2 år for endel år siden, aldri mer sier jeg!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 kan vel ikke akkurat si det er sååååå bra...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 * Nærhet til naturen og turmuligheter, uansett om man vil komme seg fram med båt, ski, scooter eller med apostlenes hester (vanlige hester også for den saks skyld). * Positive mennesker. * Overdreven tro på at vi kan klare alt (beholde sykehuset og få IKEA hit bl.a.) Nei, jeg vet ikke egentlig jeg. Kirkenes er sikkert ikke bedre enn noen andre fjordhull i vår forblåste landsdel, sannsynligheta er stor for at man må være herfra for å kunne trives som jeg (og tydeligvis også din svoger) gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå