Gå til innhold

Hva betyr denne sms'en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"hei vil du være med på guttetur til redlight amsterdam i desember"

mener de det jeg tror når de skriver redlight?? hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ojsann..........

men kan du ikke bare spørre da? Kjenner du ikke kameratene dine?

Skrevet

sms til samboeren min....

hi

Skrevet

Synes samboeren din det er greit at du leser SMS'ene hans?

Skrevet

Haha... Snoket på mobilen til samboeren?

Vel, jeg vil heller at mannen skal dra til et sted han må betale damer for å ta av seg klærne, enn at han drar til sydlige strøk, der jentene gjør det gratis. Husk at det om regel handler om en opplevelse og at det pleier å stoppe ved stripping. De færreste går så langt som at de har sex med strippere/horer.

Da er det bare å snoke på hva svaret er da.

Hvis han vil dra så ville jeg latt han dra. Sendt med han kondomer i bagasjen slik at han visste at jeg visste. Det er ikke like kult i Amsterdam hvis man vet at man har en dame hjemme som kommer til å sende deg på full legesjekk når du kommer hjem og evt kaste deg på hue og ræva ut.

Skrevet

han viste meg den. Han blir ikke med..

Men jeg hadde ikke trodd "den slags" om kameratene hans, derfor ble jeg litt overasket. Ikke spurt han om hva som menes med det, men han hadde nok sikkert "pyntet" litt over for dem i svaret sitt så ikke vits i å spørre han om det.

hi

Skrevet

Hva har det å si om man leser meldingene som tikker inn på mobilen til sin samboer? Her har vi da passordet på FB, mobilen, mail osv.

Den som ikke har noe å skjule har heller ikke problemet med at partneren vet hva som skjer i livet ellers.

Skrevet

Kanskje det var en spøk, da? Så bra at han viste den til deg!

Skrevet

Privatliv? Har ikke noe å skjule, men foretrekker å ha mobilen for meg selv. Gubben får stole på meg. Ville også fortalt han om en lignende SMS, og ledd godt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...