trønderbærta :) Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 hvordan kjentes det? ble dere veldig syke? lurer på om det er det jeg har.....
tintafant-m/2 jenter Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Hadde ikke eggstokkbetennelse, men livmorbetennelse... Veldig trykkøm over livmoren som bare økte på slik at det til slutt ble vondt å ha på seg bukse. Ved GU holdt jeg på å svime av da legen kom borti livmora mi. Fikk Antibiotika, men ble verre etter to dager med feber og enda mer smerter. Fikk da en hestkur med antibiotika som til slutt hjalp. Var mistanke om eggstokkbetennelse hos meg først
Libido- Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 begynte som intense smerter i ryggen. kun på ett punkt. Ble gradvis værre. Etter 4 timer gikk smertene over til mageregionen. Kjentes ut som voldsomme luftsmerter. ble så vondt at jeg kolapset. Nesten helt like symptomer som blindtarmbetennelse.
trønderbærta :) Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2009 veldi likt slik du hadde det Libido- men er vont å puste....vondt oppover høyre side å hele magen. ikke noe i underlivet nå. startet med stikking å vondt i underlivet!! har fjernet blindtarmen så den er det ikke!
Libido- Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 kom deg til lege. Be om UL. Jeg ble ikke tatt seriøst av legevakten (de påsto at det var uvi uten å sjekke meg) Endte med to turer hos fastlege og kolaps på apoteket. Hadde crp på over 300 når jeg kom inn på legevakten igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå