Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Har grove porer i T-sonen med mange sorte prikker som jeg gjerne skulle vært foruten. Renser huden hver kveld, bruker fuktighetskrem og mineral makeup, men jeg merker ingen forskjell. Produktene er kjøpt hos hudpleier og skal være bra. Noen som har forsøkt noe som virker?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Blir ikke kvitt dem med kremer og slik. Dra til en hudpleier og få de klemt ut. Kalles hudormer av en grunn....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Kan man ikke selv klemme ut disse hudormene, og vil de ikke bare komme tilbake?
-trollemor- Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 er en krem som heter aborela (tror jeg) skal være bra mot slikt, resept. Men hudormer kniper jeg selv.. slliter selv med uren hud. men prøv med bakepulver! det skal funke bra! ta det med deg i dusjen en gang i uken, får silkemyk hud
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Godta det. De vil aldri forsvinne. Sånn er det bedre og la ikke en hudpleier lure deg til å betale i dyre dommer for tullet deres. Hudormer har alle i mer eller mindre grad og man blir ikke kvitt det. Men man kan leve et tilnærmet normalt liv likevel.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Mar Kay microdermabrasion-set! en krystallpeeling som er veldig grov.sliper ned huden. og fjerner etterhvert hudormer og gjør porene mindre jeg elsker den!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Jo du kan press de ut selv, men de sitter ofte hardt og får du ikke ut alt kommer det en kjempekvise istedetfor. De vil komme tilbake, så vil du være uten dem for alltid må du dra til hudpleier med jevne mellomrom.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 hvor får man kjøpt Mar Kay microdermabrasion-set ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå