februarnusk Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Noen som vet av noen som utfører 3d ultralyd i trondheim? Erfaringer og priser?? Har veldig lyst å bestille dette. Er i uke 21+.
Bebis i April:) Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 har bestillt meg time på medicus i sverresgate. Husker ikke pris, men det er over tusenlappen ja. Har hørt at de er mer seriøse enn den andre plassen, husker ikke hvilken det var da. Men er visst bare 2 alternativer på 3D UL i Trheim
Gutt nr 2? Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Det er Medicus og Aleris som har dette i Tr.heim. Jeg skal på Medicus 14 okt og gleder meg veldig!!!! Koster 1300 kr. Har brukt Medicus en del på vanlig UL pga litt komplikasjoner og er superførnøyd med folkene der.De kan virkelig å jobbe med gravide i både godwe og vonde stunder:-) Lykke til
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Hmmm, på hjemmesiden til medicus står det 1600... Ei venninne av meg i stavanger måtte bare betale 500, syns det er dumt det er så dyrt. Kunne godt tenkt meg å tatt en sånn 3d undersøkelse
Gutt nr 2? Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Ja det var rart? Fikk brev i posten hvor det stod 1300,- så får håpe de holder seg til det... Mye penger, men tok det ikke forrige gang så nå klarte jeg ikke la være:-) Men litt skummelt å snart skal få se gullet på "ordentlig" også...
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Var det jeg også tenkte til jeg så prisen.. Er så mye annet som må kjøpes også. Hun vi allerede har begynner å bli klar for ny seng etc etc, så... Vet du om det er noen spesielle uker de foretrekker å ta 3d i..? Kan hende jeg ombestemmer meg..
Anniq 83 ♥Samuel 31.03.10♥ Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Hei Kristin Offerdal som holder til på heimdal helsehus gjør 3D ultralyd. Hun er ikke overpriset og er den beste i byen helt sikkert. Søk opp heimdal helsehus så finner du henne. Du blir garantert fornøyd hos henne da jeg har vært der flere ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå