Gå til innhold

åh gud, jeg er så redd for pedofile....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd for at jenta mi på ett år skal komme borti sånne monstre! Hun går i barnehagen og man vet jo aldri hvilke folk som jobber der egentlig...Går jo ikke an å gjøre noe med det heller annet enn å passe på så godt en kan..Tenker dere på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker alt for mye på det.

Skrevet

tenker også alt for mye på det...

Føler egentligt at det er kun sambo og min far jeg stoler på....

Skrevet

skal vel ganske mye til for at det skal skje i en barnehage, der de voksne jobber tett på hverandre? Men lærere, fotballtrenere, familie osv. Alle foreldres verste mareritt om noe skulle skje ja!!!!!!!!

Skrevet

Samma her.. Redd for at jenta mi skal bli utsatt for noe.. Men hva slags overgrep kan man egentlig få til i barnehage da? Man er vel sjelden alene med barna?

Skrevet

Statistisk sett bør man faktisk bekymre seg mer for nær familie og mennesker som har mye med barnet å gjøre.

I barnehagen er alt så "åpent" uansett, skal da mye til før slike ting kan skje der.

Skrevet

Nei, jeg tenker ikke på det nevneverdig. Jeg stoler på personalet i barnehagen, stor barnehage, med mange ansatte så føler meg helt trygg på både kvinnene og mennene som jobber der. Jeg stoler på familie og venner også. Passer på barna, sørger for at de vet at mamma og pappa er der uansett for dem, og er var for signaler så håper vi raskt plukker opp hvis det skulle skje et eller annet

Skrevet

Det skal veldig mye til at noe skal kunne skje i en barnehage.

Det er flere voksne der, foreldre kommer og går, det er melkelevering, posten kommer osv osv.

I de fleste nyere barnehager er det vinduer/glass inn til alle rom på et eller annet vis også.

Skrevet

tror faktisk ikke jeg vil la henne være alene med en mannsperson som jeg ikke kjenner bedre enn min egen bror før hun begynner og snakke og kan si ifra hvis noe er galt...man kan vel egentlig bare stole på seg selv når det kommer til denne saken...

Skrevet

Jeg tenker ikke så mye på det, men det er jo skummelt å tenke på fordet..

Jeg jobber i bhg, og vi har ikke lov til å lukke døre til badet f.eks.

Det skal alltid kunne stå åpen.

Men som ei over her sier, man kan nesten være mer bekymret for familemedlemmer... det er de som barna stoler på og som er lettere for den voksne å manipulere. Dessverre...

Dattera mi er 3 år og jeg stoler på de voksne i bhg. Kanskje LITT naivt, man "skal " kanskje være litt på vakt, men hadde merket på henne om det hadde vært noe..

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Jeg tenker på det. Men jeg tenker ikke så mye på det for da blir jeg tullete, er vel pga jeg leser nyheter om slike ting så tenker jeg "tenk hvis.." men stoler på bhg ..må jo det!!

Når det er sagt så er jeg skikkelig hønemor og lar kun samboer,mammas mann,farfaren og min far passe jentene, og de stoler jeg på.

Er veldig kresen generellt på hvem som for passe mine barn...er kun den nærmeste familie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...