Gå til innhold

Reima meg her og reima meg .....der.............er driiiiiiiiiiiiiiiit lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså

er førstegangsmamma og dermed førstegangsDIBer( som jeg har lært at det heter:-)

Og REIMA er j det eneste som står i huet på folk her!??

For det første er det jo svindyrt og or det andre går det jo ikke helt til topps i brukstester engang....

Og mens jeg er inne på temaet så finnes det faktisk merino ull og ullfleece fra andre produsenter enn nøstebarn- med like god passform

bare til info altså

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sååååååååååååå ENIG med deg !!!!!!!!!

Får avsmak av ordet Reima! BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!

Skrevet

Vel... Nå er jeg tobarns-mor og har prøvde maaaange ulike dresser, både dyre og rimelige.

Min erfaring er at man får det man betaler for.

Reima er i en egen klasse, kanskje sammen med Mikk-line og til dels Helly Hansen Tec.

Skrevet

Då må jeg legge til at

LEGO sin dress er også i en egen klasse !!!!!!!!!!!!

OG mye billigere !!!!!!

Blir KVALM av Reima !! Av prinsipp vil jeg ikke ha Reima!

Skrevet

Jeg spurte de bhg-ansatte i bgh der sønnen min går, om hva de anbefalte. De er jo borti alle typer dresser. Ingen av de anbefalte Reima, for det fantes maaange andre dresser som var like bra, om ikke bedre til en langt rimeligere pris... Tror nok man betaler en god slump for Reima-merket som er påsydd dressen.

Skrevet

Reima passer ikke til min sønn som er ganske slank. Han ser ut som et eple med armer. I år som i fjor har vi kjøpt Helly Hansen ski suit. Kjempe fornøyd med den!!!! Og den koster 499 hvis man kjøper den på nett... (999 i butikken) Genialt. >Ellers er jeg helt enig med HI....:)

Skrevet

REIMA REIMA REIMA REIMA REIMA REIMA

ER DET ENESTE SOM DUGER!!!!!

Skrevet

Jeg har det sånn med Bergans.. Alle skal ha Bergansjakker fra man er 2 år og oppover.. Så utrolig kjedelig å gå i samme jakken som alle andre! Dessuten gidder jeg ikke å betale masse penger på et merke! Ungen min har aldri hatt Reima, dels fordi ingen solgte det her da han var liten, og dels fordi jeg uansett var fattig alenemor da han var yngre.. Nå kunne jeg ha kjøpt en ny Reimadress hver måned og spandert en jakke på meg selv til 3000,- fordi jeg har penger til det.. Men nei takk, jeg er ikke til salgs!

Hvem er det egentlig som bestemmer at det eller et annet merke er "in" og "best"?

Skrevet

Jeg kjøper Helly Hansen jeg :)

Skrevet

Mine barn er gode og runde og passer supert i Reima. Og den er veldig lett å ha på. Har man slanke barn skjønner jeg godt at HH er en bedre variant, den også teknisk god. Men ville absolutt ligget unna de variantene som ikke har gode nok tekniske egenskaper, og det henger ofte sammen med pris. men det går jo selvsagt an å gjøre gode dealer på salg etc. reima er kanon i snø og kulde, men suger når det ikke er snø fordi den får rifter med en gang. TICKET to heaven derimot tåler det meste og er like vanntett og teknisk som reima. Men denne dressen er litt tyngre så jeg vil fortsatt anbefale reima til de helt små. Skjønner ikke hvofor man skal få fnatt av at folk kjøper Reima til barna sine? I tillegg til at barna trives i dressene så får man jo solgt de på finn etterpå til veeeldig god pris. Såfremt det ikke er rift i dem da.. hehe

Skrevet

Godt å høre at LEGO er et bra merke. Har kjøpt det til jenta mi på opphørssalg, men vet ikke noe om det. Er første gang jeg kjøper slik dress også, så kjekt å høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...