Gå til innhold

Har dere begynt å bruke ullundertøy da?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt så mye fint og godt så har lyst til å bruke alt nå:P

Men det er vel ikke kaldt nok enda kanskje?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.....det kommer an på hvor du bor det! ;o) Her har tom. jeg begynt å ha på ullundertøy når vi er ute på lekeplassen på ettermiddagene, er kaldt som fy! Snupp begynte med ullundertøy for ei uke siden ca.

Skrevet

På meg eller ungen? :o)

Leah har på seg ull på de kaldeste dagene nå, tar det evt. av utover dagen.

Jeg har ullgenser som er i bruk nesten hver kveld når jeg styrer rundt hjemme, mye bedre med tynn sånn enn tjukk klumpegenser :o)

Skrevet

japp. er vel nesten 2 uker siden vi fant frem ulltrøyene og stilongsene her, men så er lille ute 6 timer i barnehagen hver dag da...

er jo minusgrader om morgenen her og det snødde i går. bor helt greit sentralt på østlandet. kan ikke skjønne at det skal være feil å bruke ulltøy nå. sitter sjøl med ullfrote trøye på og har funnet frem underkjolene i ull til meg sjøl.

Skrevet

Vi ser ann dagene.

Men skal jeg ut er det ullundertøy som teller hos meg også for tiden.

Labber ofte rundt hjemme i kun ullskjorta og longs jeg :)

Skrevet

Vi bor i Bergen, og mine barn brukte ullundertøy et par ganger i forrige uke hvor det var veldig kaldt. Utrolig godt for dem, og så regulerer det jo varmen også i tilfelle det skulle bli for varmt.

Skrevet

Her begynte hun å bruke ull på onsdag..

Gikk i bhg uten på mandagen og kom hjem kald..

Så her bruker hun ull når det er bhg-dager, da di er mye ute uansett vær. Men ellers når hun er hjemme ser jeg det ann..

Skrevet

Vi har brukt ullundertøy lenge vi.. Når snuppis er inne så ligger hun bare i en tynn ullbody med tynne longs til. Har fremdeles ikke hatt noe over det igjen, da blir det for varmt.

Vi er overdrevent glad i ull da;)

Skrevet

har aldri sluttet med ullbody - og nå er det selvsagt strømpebukse også!

er jo på frysepunktet om morgnen. tar heller av i løpet av dagen

Skrevet

Ja, vi har begynt med ullundertøy..:) Bor på østlandet.

Skrevet

I Bergen er det mer en kaldt nok iallfall.

Brukt ull en uke nå.

Skrevet

Ungene har brukt ull undertøy i ca. 2 uker nå i bhg. Det er mellom 0 og 4 grader på morgenen.

Skrevet

Bruker ull fra september til mai. Var 7- da vi våknet i dag, så det er i alle fall kaldt nok:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...