Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Har kjøpt så mye fint og godt så har lyst til å bruke alt nå Men det er vel ikke kaldt nok enda kanskje?
Mille** Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Hehe.....det kommer an på hvor du bor det! ;o) Her har tom. jeg begynt å ha på ullundertøy når vi er ute på lekeplassen på ettermiddagene, er kaldt som fy! Snupp begynte med ullundertøy for ei uke siden ca.
Hikken Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 På meg eller ungen? ) Leah har på seg ull på de kaldeste dagene nå, tar det evt. av utover dagen. Jeg har ullgenser som er i bruk nesten hver kveld når jeg styrer rundt hjemme, mye bedre med tynn sånn enn tjukk klumpegenser )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 japp. er vel nesten 2 uker siden vi fant frem ulltrøyene og stilongsene her, men så er lille ute 6 timer i barnehagen hver dag da... er jo minusgrader om morgenen her og det snødde i går. bor helt greit sentralt på østlandet. kan ikke skjønne at det skal være feil å bruke ulltøy nå. sitter sjøl med ullfrote trøye på og har funnet frem underkjolene i ull til meg sjøl.
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Vi ser ann dagene. Men skal jeg ut er det ullundertøy som teller hos meg også for tiden. Labber ofte rundt hjemme i kun ullskjorta og longs jeg
Monajenten Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Vi bor i Bergen, og mine barn brukte ullundertøy et par ganger i forrige uke hvor det var veldig kaldt. Utrolig godt for dem, og så regulerer det jo varmen også i tilfelle det skulle bli for varmt.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Her begynte hun å bruke ull på onsdag.. Gikk i bhg uten på mandagen og kom hjem kald.. Så her bruker hun ull når det er bhg-dager, da di er mye ute uansett vær. Men ellers når hun er hjemme ser jeg det ann..
Lea Laus Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 Vi har brukt ullundertøy lenge vi.. Når snuppis er inne så ligger hun bare i en tynn ullbody med tynne longs til. Har fremdeles ikke hatt noe over det igjen, da blir det for varmt. Vi er overdrevent glad i ull da;)
lille sprelle Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 har aldri sluttet med ullbody - og nå er det selvsagt strømpebukse også! er jo på frysepunktet om morgnen. tar heller av i løpet av dagen
flypapir Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 Ja, vi har begynt med ullundertøy.. Bor på østlandet.
It's all about me Skrevet 5. oktober 2009 #11 Skrevet 5. oktober 2009 I Bergen er det mer en kaldt nok iallfall. Brukt ull en uke nå.
Gjest mphs Skrevet 5. oktober 2009 #12 Skrevet 5. oktober 2009 Ungene har brukt ull undertøy i ca. 2 uker nå i bhg. Det er mellom 0 og 4 grader på morgenen.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. oktober 2009 #13 Skrevet 5. oktober 2009 Bruker ull fra september til mai. Var 7- da vi våknet i dag, så det er i alle fall kaldt nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå