therese_23 Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 skal jeg bry meg om å ringe føden eller bare avvente? var oppe hele går natt med fryktelige menssmerter,men fikk ikke blødningen før nå i kveld...det er rosa å ikke slimete...
♥2 små gull♥ Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Dette står på hjemmesiden til sykehuset jeg skal føde på: Fødeavdelingen kontaktes ved: Rier som kommer med 5-10 minutters mellomrom og er økende i styrke. Hver ri varer ca. 40-50 sekunder og smertene sitter ofte i mage og/eller rygg. Vannavgang: Har du mistanke om at vannet er gått, skal du kontakte oss selv om du ikke har rier. Blødning: Det er normalt med blodblandet slim ved fødselstart. Ved alle andre blødninger - og hvis du er i tvil - tar du kontakt med Fødeavdelingen.
Gjest eelis+guttespire *fødeklar* Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Du ringer føden. Om så bare for å spørre om hva du skal gjøre.
therese_23 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2009 takk damer virker som det ikke kommer mere nå så jeg avventer til evt i natt om jeg får noen smerter ol....har født en jente for 3 år siden men hadde ikke noe ubehag før den faktiske fødselen fant sted...defor blir man nokk litt ekstra var...hadde nemmelig en liten blødning i uke 29, men det var mere slimblod å da måtte jeg dra ned på anmodning av jordmor,men allt var i skjønneste orden regner med dette bare er en forvarsel på at ting er på gang om ikke lenge tusen takk for svar uansett...hjelper å få litt råd fra andre i samme situasjon
Lavendel*06*10* Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Man skal alltid ringe føden ved blødning..
therese_23 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2009 har vært nedover på føden for en sjekk i dag...var nokk bare en tegnblødning som jeg trodde babyen var litt liten i vekst så skal på ekstra ul i løpet av uken...spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå