Jojo x3 Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg bruker mascara hver dag ellers ingenting. Er ikke flink til å sminke meg skikkelig heller selv om jeg har vært på sminketime, Mannen min liker at jeg sminker meg til spesielle anledninger, får mange komplimenter av han da, sikkert fordi jeg gjør det så sjelden:-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Nei, jeg bruker så og si aldri sminke. Av og til når vi skal på fest eller ut på byen.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Nei bruker kun sminke til fest eller hvis jeg skal i viktige møter i jobbesammenheng (er litt greit å se ekstra pressentabel ut da )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 bruker sminke på fritiden, nesten hele tiden...mascara, øyenskygge og kajal... Ikke på den ene jobben, men alltid på den andre...
little old lady hoo Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Nei, men jeg ønsker det. Får sminket meg kanskje en dag pr uke.
Lene~mor til tre Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Nei jeg sminker meg aldrig, har ikke noe smikne i huset her engang.
Agehya Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Bruker maskara og eyeliner hver dag ja. Hvis ikke ser jeg rett og slett ikke ut, trøtt og sløv. Av og til kjører jeg full pakke, rett og slett fordi jeg liker å pynte meg litt noen ganger. Selv om jeg bare skal kjøpe sko til ungene f.eks. Små gleder i livet.
koseputa Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Ja!!Har blitt mer og mer avhenging av å sminke meg, rett og slett for å føle meg mer vel.Har en liten sønn og er gravid så til tider ser jeg veldig sliten og trøtt ut, og da hjelper det virkelig med litt foundation, mascara og eyeliner:))Ser straks litt freshere ut da!!!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 Nei, bruker ikke sminke hver dag. Men hvis jeg skal ut på noe, så kan jeg ha på meg øyenskygge og litt maskara - men that's it.
Ranveig R Skrevet 5. oktober 2009 #11 Skrevet 5. oktober 2009 Eg er blond, så mascaraen må på. Føler meg veldig blass utan. Er det noko spesielt kan eg slå til med foundation, augeskugge og mascara, men det er sjeldan.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. oktober 2009 #12 Skrevet 7. oktober 2009 Ja. Tar på maskara og farger øyenbryna litt. Jeg farger håret mørkt og har helt helt lyse øyenbryn. Noen ganger har jeg også øyenskygge.
skorpionfruen Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 Ja stort sett. Maskara og øyenskygge pluss et solpudder av noe slag. Bruker stort sett ikke mer en 10 min på badet men føler meg så trøtt og uflidd dersom jeg ikke bruker disse minuttene på badet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå