Gå til innhold

Bruker dere sminke hver dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker mascara hver dag ellers ingenting.

Er ikke flink til å sminke meg skikkelig heller selv om jeg har vært på sminketime, Mannen min liker at jeg sminker meg til spesielle anledninger, får mange komplimenter av han da, sikkert fordi jeg gjør det så sjelden:-)

Skrevet

Nei, jeg bruker så og si aldri sminke. Av og til når vi skal på fest eller ut på byen.

Skrevet

Nei bruker kun sminke til fest eller hvis jeg skal i viktige møter i jobbesammenheng (er litt greit å se ekstra pressentabel ut da :P )

Skrevet

bruker sminke på fritiden, nesten hele tiden...mascara, øyenskygge og kajal... Ikke på den ene jobben, men alltid på den andre...

Skrevet

Nei, men jeg ønsker det. Får sminket meg kanskje en dag pr uke.

Skrevet

Nei jeg sminker meg aldrig, har ikke noe smikne i huset her engang.

Skrevet

Bruker maskara og eyeliner hver dag ja. Hvis ikke ser jeg rett og slett ikke ut, trøtt og sløv.

Av og til kjører jeg full pakke, rett og slett fordi jeg liker å pynte meg litt noen ganger. Selv om jeg bare skal kjøpe sko til ungene f.eks. Små gleder i livet. ;)

Skrevet

Ja!!Har blitt mer og mer avhenging av å sminke meg, rett og slett for å føle meg mer vel.Har en liten sønn og er gravid så til tider ser jeg veldig sliten og trøtt ut, og da hjelper det virkelig med litt foundation, mascara og eyeliner:))Ser straks litt freshere ut da!!!

Skrevet

Nei, bruker ikke sminke hver dag. Men hvis jeg skal ut på noe, så kan jeg ha på meg øyenskygge og litt maskara - men that's it.

Skrevet

Eg er blond, så mascaraen må på. Føler meg veldig blass utan.

Er det noko spesielt kan eg slå til med foundation, augeskugge og mascara, men det er sjeldan.

Skrevet

Ja. Tar på maskara og farger øyenbryna litt. Jeg farger håret mørkt og har helt helt lyse øyenbryn.

Noen ganger har jeg også øyenskygge.

Skrevet

Ja stort sett. Maskara og øyenskygge pluss et solpudder av noe slag. Bruker stort sett ikke mer en 10 min på badet men føler meg så trøtt og uflidd dersom jeg ikke bruker disse minuttene på badet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...