Jojo x3 Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 JA, jeg har høstferie og det er deilig. Skal reise vekk noen dager med ungene for å besøke venner som bor langt vekke. Gleder meg masse!
Fru-mamma Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Har ferie fra tirsdag. Reiser til fjells. Er visst litt snø...
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Har høstferie den kommende uken ja Planen er å nyte den max sammen med gullgutten. Bruke dagene ute i naturen, litt på museer, litt i svømmehallen og en tur til Bergen i slutten av ferien for å besøke litt venner og familie før jeg avleverer gullet hos pappen hans søndag.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Ingen høstferie her nei.... Men ja, på fjellet er det SNØ. Har hørt at mange har tatt frem skiene i helgen her, for vinterens første skitur i helgen:))
little old lady hoo Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Vi hadde planer om å dra på hytta, men jeg er blitt syk og derfor drøyer vi noen dager. Men det skal bli herlig å dra og nyte de aller siste hlstdagene, før snøen kommer
Lene~mor til tre Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Vi er akkurat ferdig med høstferien så her er det full rulle igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå