Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Har kastet opp mye i det siste (gravid). I kveld kastet jeg opp noe blod, noen som har opplevd dette? Litt ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Det er en god indikasjon på at du bør kontakte legevakt snarest.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Antagelig har du kastet opp så du har fått sår i spiserøret. Så lenge det ikke er mye blod, er det ekkelt, men ikke farlig. Hvis det blør i magesekken, som er farlig, så vil du kaste opp svart fordi blod og magesyre blir helt svart. Det fikk jeg beskjed om i forrige svangerskap når jeg kastet opp masse og var på legevakta.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Takk for svar. Det kan vel bli en viss "slitasje" av all denne spyinga, sterke syrer ødelegger vel cellene i spiserøret. Lei av å være kvalm.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Det skjedde meg også. All den magesyra som skulle opp, det svei:(
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 jeg kastet opp mye blod, men om morgenen. magesyre og blod. varte helt til 5.-6. mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå