Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Har så lyst til å gi en liten ting. Gutten vår har nettopp startet i barnehagen, tenkte å gi til 5 damer på avd!
anonyn Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 ifjor kjøpte jeg en konfekteske som han ga til alle. da hadde han begynt på den avdelingen i august.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg jobbet i barnehage og det var noen av barna som ga julegave. Dette var superhyggelig, men jeg ble litt flau, for jeg kjøpte jo ikke noe til foreldrene, eller til barna. Hvis dere vil gi noe, så sørg for at det kun er små oppmerksomheter!
anonyn Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 det er vel INGEN voksne som forventer at de ansatte i barnehagen skal kjøpe noe?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 jobber selv i bhg og syntes det er veldig koselig å få gave av foreldrene, men det kan bli mange å gi til. Noe som er veldig koselig er kanskje en fruktkurv eller konfekt og ett koselig kort. Da gleder man alle. Men hvis man velger å ikke gi noe, så er det også helt greit. Ingen som forventer det,tror jeg:o)
Gjest losen Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Nei vi kjøper ikke julegave til barnehagetantene. Ingen av de foreldrene jeg kjenner i barenhagen her kjøper noe ti ldem heller. Jeg tror ikke det er vanlig i det hele tatt.
petite fleur Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg kjøpte bare en pose twist et par uker før jul, som de kunne ha på pauserommet.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 Vi har pleid å ha med gaver til avdelingene guttene mine går på...spill, leker, cd`er eller noe lignende =) Har ikke fått inntrykk av at det er vanlig å ha med gave til de ansatte i vår barnehage(ikke som jeg har sett i alle fall!).
Snupi27 Skrevet 4. oktober 2009 #9 Skrevet 4. oktober 2009 det er veldig opp og ned på hva som er vanlig.. noen foreldre velger og gi, andre ikke.. så sånn er det =) I fjor fikk de en konfekt eske med et kort de ale delte på pauserommet. i år tenkte jeg å kjøpe en liten kurv med litt forskjellig i..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #10 Skrevet 4. oktober 2009 BarnehageTANTER ??? grøss... Beste gaven du kan gi er å slutte å si det ordet;)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #11 Skrevet 4. oktober 2009 I fjor kjøpte jeg en stor kong haakon og skrev et kort til dem fra sønnen min. Syns det er greit å gi noe som de kan dele alle sammen. Spesielt siden denne bhg. har åpen løsning, så alle de ansatte kjenner alle barna. Kommer nok til og gjøre det samme i år også. Hun ene ansatte kom bort og takket. Sa at slike ting var ikke noe de forventet, men det var noe de satte stor pris på )
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #14 Skrevet 4. oktober 2009 I fjor kjøpte jeg en fellesgave til pauserommet, en kurv med god te, fine servietter og et luktelys + noe godteri. Tror de satte pris på det:)
♥2 små gull♥ Skrevet 4. oktober 2009 #15 Skrevet 4. oktober 2009 Hos oss er det en foreldregruppe som samler inn penger og kjøper en gave til hver av de ansatte som er fra alle foreldrene. Dette er for å unngå forskjellsbehandling, at noen får mer enn andre. Syntes det er en veldig grei ordning. Det er da en uskreven regel at ingen gir noe til de ansatte utenom denne fellesgaven.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #16 Skrevet 6. oktober 2009 Nei, det er ingen som forventer det, men du verden så koselig det er å bli satt pris på i form av en bitteliten oppmerksomhet
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #17 Skrevet 6. oktober 2009 Jo, det er faktisk ganske vanlig å kjøpe en liten ting til personalet. Da som regel noe snop eller en kurv med frukt. Men det er ikke forventet, eller et krav. For min del så spiser jeg ikke snop, står gjerne over pakker jeg bare jeg slipper å bli kalt tante i barnehagen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå