Lille&LilleiMagen- har født <3 Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg synes det er så urettferdig. Jeg er gravid med lillebror. Jeg er relativt ung, og jeg lever livet! Hvorfor skal dere forsvinne nå som jeg trenger dere mest? Jeg er som regel punket som holder alle sammen, lyset i gjengen. Alltid godt humør og full av ville påfunn. Dere ringer meg ofte og vil finne på ting. Bare prate, lage mat, dra på cafe, dra ut på byen, på fest, leke med felles barn.. Jeg er her for dere om dere trenger meg. Mange av dere forsvant da jeg ble gravid med førstemann for nå 3,5 år siden, da var jeg 20 år! Venner forsvinner og man har venner og bekjente til forskjellig "bruk". Jeg er barnslig til tider, men er også veldig voksen. JEG er her for DERE, alltid og har alltid vært det. Hvorfor skal ikke dette være gjensidig nå, hvor jeg trenger dere? Jeg er gravid, jeg er ikke syk eller smittsom. Jeg kan fortsatt prate, dra på byen, på cafe, leke med barna, lage mat +++ Den eneste forskjellen er at jeg ikke drikker alkohol. Dette gjelder ikke alle dere som er vennene mine. Det bare skuffer meg at noen få av dere, som jeg virkelig trodde var en av mine nærmeste venner.. Nå forsvinner. Men husk det.. Kjære venn.. Om under tre måneder, har jeg termin - jeg får babyen min. Lillebror! Jeg gleder meg, jeg er hormonell og kanskje ler jeg av rare ting, gråter av dumme ting. Jeg bare ønsket meg at DU var der for meg når jeg trengte deg. For om knappe 2,5 - 3 mndr, da kommer ikke jeg til å være der for deg lenger, når du ringer meg på en mandag og har så lyst til å være sammen med meg neste helg, dra på fest, eller gjøre noe koselig. JEG ER SKUFFA!!! GRAVID!!!! OG KOSER MEG SOM FAAAEN!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Helt enig! Til og med de som har vært gravide før, som fikk vite at jeg var gravid nå, vil ikke be meg med på fest. Er kun ei som vet det ennå da men.. Først var jeg bedt på festen, så hørte jeg ikke mer etter at jeg sa at jeg var gravid... MEN når babyen kommer, da skal alle komme å se og dulle og lukte på den... Merkelig det der altså... Derfor har jeg ikke tenkt å si til noen fler at jeg er gravid.=) Har 3 venner som vet det, og that's it bortsett fra BF og Iris (som ikke skjønner noen ting =P) Kos deg som gravid du!! =D
jippiii Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 kjenner meg veldig igjen der ja....!er veldig dumt at det blir sånn. er nesten ingen andre av mine venner som har barn, så de vet jo ikke hva det går i i det hele tatt. Har jo hendt jeg må takke nei til en fest rett o slett fordi jeg nesten ikke har sovet på 3 døgn fordi guttungen er syk. føler jeg blir sett på som om jeg ikke gidder da...!men jeg tenker som så, bare vent til dere selv får unger, da vil dere forstå at av og til er det eneste en orker en kveld på sofaen! men det betyr ikke at vi ikke vil inviters med på neste happening. Oppevd det noen ganger, at hele gjengen har møttes en ørdagskveld, så er ikke jeg engang spurt, for de regnet vel med at jeg ikke kunne....!det føles kjipt! å flere sier at åh, de gleder seg sånn til å få barn, for da kan de kose med ungen hele tiden, bare slappe av og ha det gøy. Det sie de kanskje rett etter at jeg foteller om en travel hverdag hvor man er sliten! selvfølgelig er det jo helt fantastisk med barn, men bare vent, allt er ikke bare fryd og gammen:-) så utrolig viktig å godt vare på hverandre, selv om noen har barn eller er gravide. Vi har fremdeles lyst å ha alle vennene våre selv om live forandrer seg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå