Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Og er skikkelig pløsete i ansiktet. Skvetter hver gang jeg ser meg selv i speiliet. Har ikke vært ute blant folk idag, for syns jeg ser forferdelig ut. Håper det går tilbake, slik at jeg slippe å gå meg disse svære leppene frem til termin - 17 dager igjen..
Gjest eelis+guttespire *fødeklar* Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Fødefjes, kanskje? :-D
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Følte meg litt sånn selv for noen uker tilbake, pløsete og opphovnet, men det gikk bort. Men da jeg dro innom arbeidsplassen min her på fredag, fikk jeg først kommentar fra hun ene om at det så ut som jeg hadde fått litt vann i kroppen, fordi ansiktet mitt var litt annerledes. Det har jeg ikke merket selv. Jeg har tvert imot følt at jeg har hatt mindre vann i kroppen den siste uka. Rett etterpå kom hun andre og kommenterte at jeg hadde fått fødelepper. de var litt hovne påsto hun. Og jeg har nå studert meg selv i speilet til de grader og kan ikke se noe forskjell på ansiktet mitt. Men så ser jeg det flere ganger for dagen og det gjør ikke de andre, så de legger nok bedre merke til sånt. Det eneste jeg nå kan se er at leppene mine har blitt VELDIG røde. 6 dager igjen til termin
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2009 Hva er fødefjes da? Aldri hørt om... ) MEn min svigermor sa jeg hadde forandret ansiktet mitt masse fra i går. Jeg har hatt ødem, og vann i kroppen i flere uker allerde. Men da i føtter og hender. Så får vi se hvordan jeg ser ut i mårratidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå