prematur chris Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 sønnen min har en negel på lillefingern som er helt løs,dn henger bare i neglbunnen,han hylskriker hver gang han kommer borti noe med den fingern.noen som vet hva jeg ka gjøre??Vil jo ikke at han skal ha det vondt når han f.eks leker
bubben Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 fra til legen i morgen å få de til å bedøve fingeren å dra av negln! høres forferdelig ut, men den blir aldri i å gor fast igjen! lykke til
prematur chris Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2009 uff tør iallefall ikke å rive av den selv,ringer nok heller legen i morgen ja:) tusen takk:)
Innihampen Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 sitter kanskje ganske godt da?På sønnen min sin finger hang den bare og slang,han gråt ikke en gang da jeg rev den av.Ble veldig stolt:) . Begynte ikke å blø eller noe,så kom det en ny og fin negl.
OsloMor Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Nei, fy ikke riv den ut! Gjorde det på tåa mi, og fikk skikkelig betennelse. AU! Legen i morgen høres riktig ut!
Pysa Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 plastre den på, så det ikke blir bevegelse i den når han kommer borti noe og kontakt lege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå